Тема: Які історії можуть розповісти вулиці та площі (5 клас. Історія України. Нова програма)

Тема: Які історії можуть розповісти вулиці та площі
Мета: з’ясувати, як виникли вулиці та площі в містах, у чому їх різниця та які функції вони виконували; визначити, чому вулиця Хрещатик у Києві та площа Ринок у Львові
належать до культурної спадщини українського народу; удосконалити вміння працювати з підручником, складати розповідь з заданою темою за текстом підручника; виховувати в учнів переконання щодо необхідності збереження пам’яток історії та культури.
Обладнання: О.І. Пометун, І.А. Костюк, Ю.Б. Малієнко Історія України (Вступ до історії). — К.: Видавничій дім «Освіта»; ілюстрації.
Тип уроку: уроки засвоєння нових знань.
Поняття та терміни: вулиця, площа
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• установлювати хронологічну послідовність створення зазначених пам’яток;
• показувати на карті місцезнаходження цих пам’яток;
• називати, розпізнавати та описувати пам’ятки на основі вивченого матеріалу й практичної роботи;
• пояснювати історичні поняття на основі тексту підручника та застосовувати їх під час виконання пізнавальних завдань;
• складати план розповіді про пам’ятку і розповідати за планом, уживаючи історичні поняття та терміни;
• висловлювати особисте ставлення до цих пам’яток і наголошувати на
необхідності їх збереження.
Завантажити: Тема: Які історії можуть розповісти вулиці та площі (5 клас. Історія України. Нова програма) (Розмір: 18.4 KB, Завантажень: 2487) Завантажити: Тема: Які історії можуть розповісти вулиці та площі (5 клас. Історія України. Нова програма) (Розмір: 18.4 KB, Завантажень: 2487)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*