Тема: Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу (повторення). Що і як вивчається в курсі історії Середніх віків (7 клас. Всесвітня історія. Нова програма)
Мета: ознайомити учнів із завданнями і структурою курсу, побудовою підручника з предмета, додатковою навчальною літературою, електронними та інтернет – ресурсами; повідомити критерії й засади тематичного семестрового й річного оцінювання; визначити хронологічні межі й періодизацію історії середніх віків; охарактеризувати спадщину середньовіччя.
Тип уроку: комбінований.
Поняття та терміни: «Середні віки», «раннє Середньовіччя», «Зріле (Високе) Середньовіччя», «осінь Середньовіччя», «варвари».
Обладнання: Всесвітня історія – підручник для 7 класу (авт. Пометун О. І., Малієнко Ю. Б.) Для загальноосвітніх навчальних закладів Автори: Пометун О. І., Малієнко Ю. Б. ВД «Освіта», 2015 рік, 264 ст. Наочність.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
- характеризувати основні тенденції політичного й економічного розвитку світу в Середні віки; види джерел з історії Середньовіччя;
- називати основні здобутки стародавніх часів; хронологічні межі та періодизацію Середніх віків, вказувати її особливості для різних регіонів світу;
- тлумачити поняття «Середні віки», «раннє Середньовіччя», «Зріле (Високе) Середньовіччя», «осінь Середньовіччя», «варвари».