Конспект занять інтегрованого навчального дня з теми « Що в лісі родиться, то в дворі згодиться» (1 клас)
Автор: Кіндрат Марія Михайлівна
Навчальний заклад: Боршівська ЗОШ І – ІІ ступенів
Конспект занять інтегрованого навчального дня з теми « Що в лісі родиться, то в дворі згодиться» (1 клас)
Ключові компетентності:
-дотримується правильної постави під час читання і письма;
-зосереджено слухає вчителя, зв’язно ( трьома-чотирма реченнями) передає почуте, побачене;
-говорить в помірному темпі, чітко, виразно, з відповідною силою голосу;
-робить висновок- узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
-оцінює свою діяльність за орієнтирами, поданими вчителем;
-співпрацює в парі.
Очікувані результати:
Початковий рівень:
-визначає наголос у двоскладових словах;
-називає попереднє і наступне число до даного(8);
-пригадує, що дає ліс людині.
Середній рівень:
-розрізнює друковане і рукописне письмо;
-відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;
-розуміє сутність відношення між числами «більше на…» , «менше на…»;
-наводить приклади використання дарів лісу людиною;
-розташовує цифри від 1 до 8 в порядку зростання.
Достатній рівень:
-пише склади з буквою «ел» з друкованого тексту;
-пише вивчені цифри (1-8).
-відтворює аплікацію за зразком.
Високий рівень:
-складає речення, які відповідають поданим графічним схемам (до 4 слів);
-робить звуковий аналіз слова;
-визначає істинні та хибні рівності й нерівності, обґрунтовує свій вибір.
-групує зображення рослин та тварин лісу за їх значенням для людини та обґрунтовує власний вибір.
Завантажити: Конспект занять інтегрованого навчального дня з теми « Що в лісі родиться, то в дворі згодиться» (1 клас) (Розмір: 2.5 MB, Завантажень: 302)