Тема: Третя республіка у Франції (9 клас. Всесвітня історія)

Мета: висвітлювати основні напрями соціально-економічного і політичного розвитку Франції в останній третині ХІХ ст.; давати характеристику визначним особистостям цього періоду. Порівнювати Конституції Другої та Третьої республіки.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас»
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: «Третя республіка»
Історичні діячі: Буланже Жорж
Основні дати:
4 вересня 1870 р. – революція і проголошення Третьої республіки.
25 лютого 1875 р. – прийняття Конституції Третьої республіки.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
– встановлювати хронологічну послідовність подій;
– висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного життя Франції в останній третині ХІХ ст.;
– називати головні історичні події, проблеми внутрішньої та зовнішньої політики;
– застосовувати та пояснювати терміни та поняття.

Завантажити: Тема: Третя республіка у Франції (9 клас. Всесвітня історія) (Розмір: 17.7 KB, Завантажень: 1015)
Мета: висвітлювати основні напрями соціально-економічного і політичного розвитку Франції в останній третині ХІХ ст.; давати характеристику визначним особистостям цього періоду. Порівнювати Конституції Другої та Третьої республіки. Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас» Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь . Поняття: «Третя республіка» Історичні діячі: Буланже Жорж Основні дати: 4 вересня 1870 р. - революція і проголошення Третьої республіки. 25 лютого 1875 р. - прийняття Конституції Третьої республіки. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: - встановлювати хронологічну послідовність подій; - висвітлювати основні…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*