Тема. Ряд натуральних чисел. (5 клас. Математика)

Мета: узагальнити і поглибити знання учнів про натуральні числа; формувати вміння розпізнавати натуральні числа, наводити їх приклади.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
I. Актуалізація опорних знань
Оскільки тема не є новою для п’ятикласників, доцільно провести з учнями бесіду:
– Скільки тобі років?
– Скільки кольорів у веселки?
– Скільки предметів ти будеш вивчати у цьому навчальному році?
Після отримання відповідей учитель нагадує учням, що названі числа мають дещо спільне — використовуються для лічби, тому називаються натуральними числами.
Після цього можна запропонувати учням навести приклади натуральних чисел, що означають кількість учнів у ряду, кількість учнів у класі тощо (при цьому учні повторюють, як записуються і читаються багатоцифрові числа).
Далі вчитель пропонує учням дати відповідь на запитання:
– Яку частину тижня складають робочі дні?
– Яку частину навчального року складає один семестр?
– Яку частину року складає літо?
– Скільки в класі навчається людей, віком старше ніж 20 років?
Кожне з названих чисел учні (або учитель) записують на дошці (і в зошитах), після чого учитель запитує учнів, чи є названі числа натуральними. Після цього учитель ще раз акцентує увагу учнів на тому, що:
1)числа, що використовуються під час лічби предметів, є натуральними;
2)не всі числа, які знаємо, є натуральними.
Тепер учні готові сприймати додаткові знання про властивість натуральних чисел.

Завантажити: Тема. Ряд натуральних чисел. (5 клас. Математика) (Розмір: 10.3 KB, Завантажень: 521)