Тема. Рівнобедрений трикутник, прямокутний трикутник (7 клас. Геометрія)

Мета: повторити, систематизувати і узагальнити знання учнів про означення, властивості і ознаки рівнобедреного і прямокутного трикутників; узагальнити і систематизувати вміння: знаходити периметр рівнобедреного трикутника з використанням означення рівнобедреного трикутника; розв’язувати задачі на обчислення кутів рівнобедреного трикутника з використанням властивості кутів рівнобедреного трикутника; розв’язувати задачі на доведення рівності трикутників із використанням вивчених ознак рівності трикутників (1, 2, 3), а також властивостей і ознак рівнобедреного трикутника; знаходити невідомі гострі кути прямокутного трикутника із використанням властивості гострих кутів прямокутного трикутника; використовувати властивість катета, що лежить проти кута 30°, і обернене твердження для обчислення невідомих сторін прямокутного трикутника.
Тип уроку: узагальнення знань і вмінь учнів.
Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, таблиці №14 – 16.

Завантажити: Тема. Рівнобедрений трикутник, прямокутний трикутник (7 клас. Геометрія) (Розмір: 11.5 KB, Завантажень: 924)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*