Тема: Революції 1848 – 1849 рр. у Європі. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (9 клас. Всесвітня історія)

Мета: Показувати на карті держави, в яких відбулися революції; називати народи, які боролись за національну незалежність у 1848–1849 рр.; визначити причини поразки революцій та характеризувати їх особливості у країнах Європи; аналізувати суспільно- політичні рухи в країнах східної та західної Європи; висловлювати власну думку щодо доцільності політичної боротьби, значення революційних перетворень у суспільстві; давати характеристику визначним особистостям періоду. Показувати на карті незалежні держави в Латинській Америці; характеризувати роль національно-визвольної боротьби у модернізації латиноамериканського континенту.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас»
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: «Друга республіка», «Друга імперія», «фінансова аристократія», «Тимчасовий уряд», «Установчі збори», «національні майстерні», «бонапартистський переворот», «лібералізм», «імперська конституція», «рейхстаг», «весна народів», «Франкфуртський парламент», «Папська область», «Молода Італія»
Історичні діячі: Луї-Філіпп, Л. Е. Кавеньяк, Наполеон ІІІ, Фрідріх Вільгельм ІV, Дж. Гарібальді, Л. Кошут, Фердінанд І, Франц-Йосиф, Дж.Мадзіні, К. Б. Кавур, Туссен-Лувертюр, Мігель Ідальго, Симон Болівар, Хосе Сан-Мартін, Агустін Ітурбід.
Основні дати:
• 25 лютого 1848 р. – проголошення республіки у Франції;
• січень–лютий 1848 р. – початок революції в Італії;
• 3 березня 1848 р. – початок революції в Німеччині;
• 13–15 березня 1848 р. – народне повстання у Відні;
• 14–18 березня 1848 р. — народне повстання в Берліні;
• березень 1848 – серпень 1849 р. — Угорська революція;
• 23–26 червня 1848 р. – повстання робітників у Парижі;
• листопад 1848 р. – конституція другої республіки у Франції;
• 5 грудня 1848 р. – конституція Пруссії;
• 7 березня 1849 р. – розпуск парламенту в Австрії;
• 22 серпня 1849 р. – завершення італійської революції;
• 2 грудня 1851 р. – державний переворот Луї Бонапарта;
• 1852–1870 рр. – друга імперія у Франції.
• 1791 р. – повстання рабів на Гаїті;
• 1810 – 1824 рр. – визвольний рух у Мексиці;
• 1811 – 1826 рр. – визвольний рух в іспанських та португальських колоніях.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті держави, в яких відбулися революції;
• називати народи, які боролись за національну незалежність у 1848 – 1849 рр.;
• визначити причини поразки революцій та характеризувати їх особливості у країнах Європи;
• аналізувати суспільно – політичні рухи в країнах східної та західної Європи;
• висловлювати власну думку щодо доцільності політичної боротьби, значення революційних перетворень у суспільстві;
• давати характеристику визначним особистостям періоду.
• показувати на карті незалежні держави в Латинській Америці;
• характеризувати роль національно-визвольної боротьби у модернізації латиноамериканського континенту;

Завантажити: Тема: Революції 1848 – 1849 рр. у Європі. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (9 клас. Всесвітня історія) (Розмір: 22.3 KB, Завантажень: 1687)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*