Тема: Початок Великої французької революції. (9 клас. Всесвітня історія)

Мета: встановлювати хронологічну послідовність подій; показувати на карті напрями походів революційних військ; характеризувати діяльність установчих і законодавчих зборів, наслідки повалення монархії, погляди жирондистів і монтаньярів; давати характеристику визначним особистостям періоду; аналізувати зміст декларації прав людини та громадянина і Конституції 1791 р., порівнювати і давати оцінку революційним перетворенням, здійсненим протягом 1789–1793 рр. Характеризувати соціально-економічну політику якобінців; давати оцінку якобінській диктатурі;
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас»
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: «Генеральні штати», «Установчі збори», «Бастилія», «Декларація прав людини і громадянина», «Конституція», «Законодавчі збори», «Національний Конвент», «республіка», «жирондисти», «якобінці», «національний конвент», «революційна диктатура», «терор», «помірковані», «шалені», «дехристиянізація», «державний переворот».
Основні дати:
• 14липня 1789 р. — взяття Бастилії;
• 26 серпня 1789 р. — прийняття Декларації прав людини та громадянина;
• 4–11 серпня 1789 р. — ухвалення Засновницьким збором декретів про відміну феодальних повинностей;
• 1791 р. — прийняття Конституції;
• 1792 р. — страта короля; Франція оголошена республікою.
• 1793-1794- якобінська диктатура.
Історичні діячі: Людовік ХVІ, Г. Мірабо, М. Лафайєт, М. Робесп’єр, Ж. Дантон, Марат, Жак Ру, Наполеон Бонапарт.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті напрямки походів революційних французьких військ;
• характеризувати діяльність Установчих і Законодавчих зборів, наслідки повалення монархії, погляди жирондистів і монтаньярів;
• аналізувати зміст Декларації прав людини та громадянина, першу Конституцію Франції;
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду;
• характеризувати соціально-економічну політику якобінців;
• давати оцінку якобінській диктатурі;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття.

Завантажити: Тема: Початок Великої французької революції. (9 клас. Всесвітня історія) (Розмір: 22.1 KB, Завантажень: 1711)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*