Тема: Об’єднання Німеччини (9 клас. Всесвітня історія)

Мета: аналізувати соціально- економічне та політичне становище Пруссії та Австрії, процес та наслідки політичного об’єднання Німеччини, перетворення австрійської імперії на дуалістичну монархію; визначати причини франко- прусської війни; характеризувати життя та діяльність визначних особистостей періоду; застосовувати і пояснювати на прикладах терміни та поняття.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас»
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: «прусський союз», «північнонімецький союз», «Німецька імперія», «національна держава», «рейхстаг», «бундесрат», «рейхсканцлер», «юнкер», «дуалістична монархія»
Історичні діячі: О. фон Бісмарк, Вільгельм І
Основні дати:
1864 р. – пруссько-австро-данська війна.
1866 р. – пруссько-австрійська війна.
18 січня 1871 р. – проголошення Німецької імперії.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії;
• аналізувати соціально-економічне та політичне становище Пруссії та Австрії;
• називати причини франко-прусської війни;
• описувати хід франко-прусської війни, її наслідки;
• характеризувати процес та наслідки політичного об’єднання Німеччини та перетворення Австрійської імперії на дуалістичну монархію;
• характеризувати Отто фон Бісмарка як політичного діяча;
• застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття «Північнонімецький союз», «Німецька імперія», «національна держава».

 

Завантажити: Тема: Об’єднання Німеччини (9 клас. Всесвітня історія) (Розмір: 86.5 KB, Завантажень: 1038)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*