Тема: Об’єднання Італії (9 клас. Всесвітня історія)

Мета: аналізувати суспільно-політичні течії в національно-визвольній боротьбі за об’єднання Італії; визначати причини, етапи й результати боротьби за об’єднання Італії; висловлювати власну думку щодо впливу діяльності Дж. Гарібальді на італійський національно-визвольний рух.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас»
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: «політична роздробленість», «Італійське королівство», «конституційна монархія», «папа римський», «помірковані ліберали», «республіканці-демократи», «червона тисяча», «Молода Італія», «Італійське національне товариство».
Історичні діячі: Дж. Гарібальді, Д. Мадзіні, Віктор Емануїл II, К. Кавур.
Основні дати:
1859 р. — франко-італо-австрійська війна;
1860 р. — похід «тисячі» Дж. Гарібальді;
1861 р. — утворення Італійського королівства;
1866 р. — поразка Австрії в австро-пруссько-італійській війні;
1870 р.— здобуття Рима королівськими військами, об’єднання Італії;
1871 р. — поразка Франції у франко-прусської війні, остаточне об’єднання Італії.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті італійські держави;
• називати райони, охоплені повстаннями з вимогами об’єднати Італію;
• характеризувати процес та наслідки політичного об’єднання Італії;
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду: фон Мадзіні, Кавуру, Гарібальді;
• застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття.

Завантажити: Тема: Об’єднання Італії (9 клас. Всесвітня історія) (Розмір: 21.8 KB, Завантажень: 1426)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*