Тема: Леонардо да Вінчі. Живопис як одна з форм утілення всеосяжної геніальної натури митця. Рафаель. Зображення чистоти та чарівності жіночого образу, його духовного зв’язку з природою, благородного і духовного спілкування людей (11 клас. Художня культура)

МЕТА: ознайомити учнів з історичними умовами розвитку мистецтва епохи Відродження, особливостями творчості Леонардо да Вінчі та Рафаеля Санті; розвивати вміння самостійно аналізувати твори живопису, уміння обґрунтовувати свою думку щодо творів мистецтва; виховувати духовність, шанобливе ставлення до живописних пам’яток людства.

ОБЛАДНАННЯ: репродукції картин та фресок (фрески капели дель Арена Джотто ді Бон доне; фрески «Гріхопадіння», «Вигнання з раю» Мазаччо; Сандро Боттічеллі «Весна», «Народження Венери»; Леонардо да Вінчі «Мадонна у скелях», «Мона Ліза» («Джоконда»), фреска «Тайна вечеря» та ін.; Рафаель «Покладання у труну», «Прекрасна садівниця», фрески «Сікстинська Мадонна», «Афінська школа», «Парнас», «Диспути» таін.); роздавальний матеріал (2 конверти із розрізаними репродукціями картин «Джоконда» Леонардо да Вінчі та «Тайна вечеря» Рафаеля Санті); фрагменти музичних творів («Ave Maria» К. Сен-Санса та Ф. Ліста).

Тобі дано можливість упасти до рівня тварини, водночас ти маєш змогу піднестися до рівня Бога лише завдяки своїй внутрішній волі…
Піко делла Мірандолла «Про людську гідність»

Завантажити: Тема: Леонардо да Вінчі. Живопис як одна з форм утілення всеосяжної геніальної натури митця. (11 клас. Художня культура) (Розмір: 29.6 KB, Завантажень: 285)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*