день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Тема: Дружно попрацюємо, потім потанцюємо … (Музичне мистецтво. 1 клас)

Мета:
♦    навчальна: учити учнів висловлювати враження від музичних творів; засвоїти з ни­ми поняття «екосез»; формувати емоційну чуттєвість, здатність сприймати та роз­кривати художній образ музики;
♦    розвивальна: розвивати вміння виявляти головні ознаки найпростіших типів музи­ки (танцю, маршу);
♦     виховна: виховувати почуття любові до природи, бережливого ставлення до неї, ін­терес до музичної творчості.
Музичний матеріал: Р. Шуман «Веселий селянин»; Л. ван Бетховен «Екосез»; поспівка «Сонечко»; В. Верменич «Повертайся, ластівко»; українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».
Наочні посібники: нотна хрестоматія; малюнки — ілюстрації до музичних творів; «Му­зичний віночок. Робочий зошит із музичного мистецтва. 1 клас».
Обладнання: дитячі музичні інструменти; комп’ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

Учні заходять до класу під музичний супровід («Веселий селянин» Р. Шумана).

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Перевірка готовності класу до уроку

Музичне вітання

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

♦     Пригадайте відомі вам типи музики.
♦     Які марші ми слухали на уроках?
♦     Які пісні ви знаєте?
♦     Які марші, пісні, танці вам відомі?

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Чи відомо вам, що музика також може розповідати цікаві істо­рії, але особливою, музичною мовою. До нас на урок завітали наші «кити» — три жанри музики. Вони приготували вам музичні подарунки, а ось які — дізнаєтесь на уроці.

  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА

4.1.        Слухання музики

Учитель. Настала весна, і почалася пора сільськогосподарських робіт для того, щоб виріс добрий урожай. Селян особливо хвилює ця пора, бо для то­го, щоб виріс гарний врожай, потрібно ретельно попрацювати на полі. А якщо робота вдалася, то й настрій буде добрим. Ось про одного такого селянина ми дізнаємось з п’єси «Веселий селянин» Р. Шумана.

Слухання п’єси «Веселий селянин» Р. Шумана
♦     Яким ми можемо уявити селянина?
♦     Чи можемо ми цю п’єсу назвати «Сердитий» або «Сумний селянин»?
♦     Як ви гадаєте, що робить селянин: танцює вальс, співає колискову або весело крокує?

Після доброї роботи селяни гуртуються разом, щоб відпочити, і допома­гала їм музика. А яка саме — ви дізнаєтесь, якщо уважно послухаєте п’єсу Л. ван Бетховена «Екосез».

Що це за назва — екосез?

4.2.   Засвоєння нових знань Засвоєння понять
Екосез — це старовинний шотландський танець, що виконують парами.
Учитель. Послухайте «Екосез» Л. ван Бетховена та скажіть, чи зміню­вався характер мелодії.

Слухання «Екосезу» Л. ван Бетховена
♦   Які саме «кити» принесли нам цей твір?
♦   До якого типу належить перша частина твору, а до якого — друга?

Як цікаво, що в одному творі об’єднано два музичних образи — танцюваль­ний та маршовий. Тож послухайте ще раз цей твір. На першу частину музики дівчата виконуватимуть легкі підскоки на місті, а на другу – хлопчики передадуть характер музики бадьорими, енергійними кроками.

Повторне слухання «Екосезу» Л. ван Бетховена та виконання в русі

4.3.        Вокально-хорова робота

Виконання поспівки «Сонечко» з проплескуванням ритму

Учитель. Як нетерпляче ми чекаємо, коли весна остаточно прожене хо­лод, устелить землю травою та квітами! А пташки наповнять гаї та діброви сво­їм голосним щебетанням. Колись уважали, що справжня весна починається 22 березня. Саме цього дня, на думку наших пращурів, із вирію поверталися пташки. У цей день випікали печиво у вигляді жайворонків чи голубів. А діти, узявши це печиво, вибігали за околицю і закликали птахів.

Птахів викликаю з далекого краюі Летіть, соловейки, на наші земелькиї Спішіть, ластівоньки, пасти корівоньки!

Послухайте пісню В. Верменича «Повертайся, ластівко» та скажіть, про що в ній ідеться.
Слухання та розучування пісні «Повертайся, ластівко» В. Верменича
із грою на дитячих музичних інструментах (робота у зошитах, с.31)
Продовження роботи над українською народною піснею

«Вийди, вийди, сонечко»; виконання їїз танцювальними рухами

  1. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

♦   Про що ми дізналися сьогодні на уроці?
♦   Які «кити» дарували нам свою музику?
♦   Що таке екосезі
Учні виходять із класу під музичний супровід («Веселий селянин» Р. Шумана).

Шкільне життя

Завантажити: Тема: Дружно попрацюємо, потім потанцюємо ... (Музичне мистецтво. 1 клас) (Розмір: 13.6 KB, Завантажень: 203)