Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво (9 клас. Художня культура)
ТЕМА: Декоративно-ужиткове мистецтво. Різновиди: вишивка, ткацтво, килимарство, гончарство, іграшка, художня обробка металу, дерева, шкіри, вироби з бісеру. Український костюм. Костюми народів світу. (Виконання декоративної композиції – панно для шкільного інтер’єру (колективна роботи) Створення зразків народної іграшки (з костюмами, прикрасами)
МЕТА: визначити роль декоративно-ужиткового мистецтва в житті людини; вчитися характеризувати художньо-образний зміст народних творів; вчитися формулювати власні враження під час спілкування з творами народного мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати вміння інтерпретації художніх творів за змістом і мовними засобами, формувати пізнавальну активність, повагу, любов до культури рідного краю, до мистецьких добутків народних майстрів; розвивати здатність давати естетичну оцінку художнім творам; виховувати духовність, що виникає внаслідок тонкощів бачення та сприйняття світу, інтерес та любов до цих видів мистецтва.
ОБЛАДНАННЯ: наочний матеріал, ілюстративний матеріал, фрагменти слайд-шоу.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань, практичних умінь і навичок.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: декоративно-ужиткове мистецтво, вишивка, килимарство, гончарство, народна іграшка, лялька, художня обробка металу, дерева, шкіри, вироби з бісеру, костюм.
Завантажити: Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво (9 клас. Художня культура) (Розмір: 66.9 KB, Завантажень: 1239)