Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво (9 клас. Художня культура)

ТЕМА: Декоративно-ужиткове мистецтво. Різновиди: вишивка, ткацтво, килимарство, гончарство, іграшка, художня обробка металу, дерева, шкіри, вироби з бісеру. Український костюм. Костюми народів світу. (Виконання декоративної композиції – панно для шкільного інтер’єру (колективна роботи) Створення зразків народної іграшки (з костюмами, прикрасами)

МЕТА: визначити роль декоративно-ужиткового мистецтва в житті людини; вчитися характеризувати художньо-образний зміст народних творів; вчитися формулювати власні враження під час спілкування з творами народного мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати вміння інтерпретації художніх творів за змістом і мовними засобами, формувати пізнавальну активність, повагу, любов до культури рідного краю, до мистецьких добутків народних майстрів; розвивати здатність давати естетичну оцінку художнім творам; виховувати духовність, що виникає внаслідок тонкощів бачення та сприйняття світу, інтерес та любов до цих видів мистецтва.

ОБЛАДНАННЯ: наочний матеріал, ілюстративний матеріал, фрагменти слайд-шоу.

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань, практичних умінь і навичок.

КЛЮЧОВІ СЛОВА: декоративно-ужиткове мистецтво, вишивка, килимарство, гончарство, народна іграшка, лялька, художня обробка металу, дерева, шкіри, вироби з бісеру, костюм.

Завантажити: Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво (9 клас. Художня культура) (Розмір: 66.9 KB, Завантажень: 858)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*