Сонячні Італія та Болгарія (4 клас. Музичне мистецтво)

Сонячні Італія та Болгарія

Мета:

  • навчальна: познайомити учнів з музичними творами композиторів різних національностей, що пов’язані з образами природи. Порівняти образи й виразні засоби музики українського та російського композиторів. Дати поняття «баркарола». Здійснювати поліхудожній підхід до викладання теми.
  • розвивальна: Розвивати емоційну сферу школярів, предметні та міжпредметні компетентності, навички кантиленного співу, творчі здібності. Вчити розуміти образи музики, пов’язані з вираженням почуттів і настроїв людини.
  • виховна: Виховувати в четвертокласників художній смак, формувати інтерес до мистецтва і любов до природи, здатність тонко відчувати зміст і характер мистецьких творів.

Музичний матеріал:  Микола Лисенко, «Баркарола»; Сергій Рахманінов, «Італійська полька»; болгарська народна пісня «Посадив я полин». «Півник» Латиська народна пісня (повторення). «Наша вчителька» вірші Наталії Іванової Музика Анни Олєйнікової (розучування)

Основні поняття: «баркарола»

Тип уроку: урок поглиблення теми

Обладнання: музичний інструмент, ноти, фонохрестоматія, програвач, ілюстрації, портрети композиторів, підручники.

Завантажити: Сонячні Італія та Болгарія (4 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 33.4 KB, Завантажень: 4)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*