Розклад – запорука високої успішності учнів

Дослідники з Університету Роял Холлоуей протягом 9 років стежили за успішністю, відвідуваністю і розкладом занять в болгарській школі. Вчені встановили: оцінки учнів з математики були вищі, якщо цей предмет стояв у розкладі зранку. А ось історія краще давалася школярам після обіду.

За словами фахівців, справа в тому, що діти краще справляються з повторюваними і автоматизованими завданнями в першій половині дня. А в другій половині дня у них краще виходить вирішувати завдання, що вимагають осмислення. Вчені прийшли до висновку: вірно складений розклад – запорука високої успішності учнів.

До речі, раніше дослідники з Університету Копенгагена довели, що діти краще розбираються в математиці, якщо в процесі уроку вони працюють всім тілом. Наприклад, зображують геометричні фігури і цифри, приймаючи певні пози. Також оцінки з математики у багатьох дітей підвищуються при індивідуальному підході.

Джерело