Фахівці розповіли, як потрібно проводити уроки математики

Вчені з Університету Копенгагена стверджують: діти краще розбираються в математиці, якщо в процесі уроку вони працюють всім тілом. Наприклад, зображують геометричні фігури і цифри, приймаючи певні пози. Також оцінки з математики у багатьох дітей підвищуються при індивідуальному підході.

У новому дослідженні брали участь 165 першокласників з трьох різних шкіл. Добровольців розділили на три групи. Перша група активно використовувала на заняттях з математики все тіло. Столи і стільці в класі стояли осторонь. Школярі за допомогою всього свого тіла зображували цифри, трикутники, додавали і віднімали.

Друга група учнів користувалася не всім тілом, а тільки дрібною моторикою. Дітей ділили на невеликі групи, і вони працювали над арифметичними і геометричними завданнями, використовуючи LEGO. Третя група була контрольною. Ці учасники вчилися традиційним способом з олівцями, папером, лінійками і іншими звичайними речами. Результати оцінювали через 6 тижнів.

Дослідження показало, що найбільш ефективною виявилася стратегія з використанням всього тіла на уроках. Продуктивність у першої групи підвищилася на 7,6% в порівнянні з початком дослідження. Покращення були помітніше, ніж у учасників з другої групи. Правда, стратегія допомагала в основному тим дітям, у яких успішність з математики спочатку була середньої або вище середнього.

Джерело

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*