Різноманітність ракоподібних (7 клас. Біологія)

Тема: Різноманітність ракоподібних

Мета: розширити знання учнів про різноманітність ракоподібних; розкрити значення ракоподібних у природі та в житті людини; розвивати вміння порівнювати, установлювати причинно-наслідкові зв’язки; формувати вміння працювати в групах, навички самоаналізу; виховувати екологічно-цілісну орієнтацію в плані взаємин людини і навколишнього природного середовища.

Очікувані результати: учні наводять приклади ракоподібних, що трапляються у їхньому регіоні, видів, що потребують охорони; учні розпізнають ракоподібних на таблицях, наочних посібниках, колекціях; учні характеризують роль ракоподібних в екосистемах та значення в житті людини.

Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, комп’ютер

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів

2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).

2.2. Вправа «Вірю — не вірю».

Учням необхідно позначити пропоновані твердження познач­ками «+» — вірю, «–» — не вірю.

Чи вірите ви, що

1)   ракоподібні мають зовнішній хітиновий покрив?

2)   кров ракоподібних має червоний колір?

3)   відділи тіла ракоподібних — головогруди і черевце?

4)   для ракоподібних характерний статевий диморфізм?

5)   річкові раки — гермафродити?

6)   усі ракоподібні — хижаки?

7)   ракоподібні ростуть завдяки линянню?

8)   тип зору ракоподібних мозаїчний?

9)   органи дихання ракоподібних — легені?

10) органи дихання ракоподібних — зябра?

11) річковий рак має чотири пари ходильних кінцівок?

12) щелепи і ногощелепи є видозміненими кінцівками рака?

Завантажити: Різноманітність ракоподібних (7 клас. Біологія) (Розмір: 72.3 KB, Завантажень: 186)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*