Різноманітність ракоподібних (7 клас. Біологія)
Тема: Різноманітність ракоподібних
Мета: розширити знання учнів про різноманітність ракоподібних; розкрити значення ракоподібних у природі та в житті людини; розвивати вміння порівнювати, установлювати причинно-наслідкові зв’язки; формувати вміння працювати в групах, навички самоаналізу; виховувати екологічно-цілісну орієнтацію в плані взаємин людини і навколишнього природного середовища.
Очікувані результати: учні наводять приклади ракоподібних, що трапляються у їхньому регіоні, видів, що потребують охорони; учні розпізнають ракоподібних на таблицях, наочних посібниках, колекціях; учні характеризують роль ракоподібних в екосистемах та значення в житті людини.
Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, комп’ютер
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.
ІІ. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів
2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).
2.2. Вправа «Вірю — не вірю».
Учням необхідно позначити пропоновані твердження позначками «+» — вірю, «–» — не вірю.
Чи вірите ви, що…
1) ракоподібні мають зовнішній хітиновий покрив?
2) кров ракоподібних має червоний колір?
3) відділи тіла ракоподібних — головогруди і черевце?
4) для ракоподібних характерний статевий диморфізм?
5) річкові раки — гермафродити?
6) усі ракоподібні — хижаки?
7) ракоподібні ростуть завдяки линянню?
8) тип зору ракоподібних мозаїчний?
9) органи дихання ракоподібних — легені?
10) органи дихання ракоподібних — зябра?
11) річковий рак має чотири пари ходильних кінцівок?
12) щелепи і ногощелепи є видозміненими кінцівками рака?
Завантажити: Різноманітність ракоподібних (7 клас. Біологія) (Розмір: 72.3 KB, Завантажень: 626)