Загальна характеристика сенсорних систем (8 клас. Біологія)
Тема: Загальна характеристика сенсорних систем.
Мета: дати загальну характеристику сенсорних систем, сформувати загальне уявлення про сенсорні системи; розвивати вміння порівнювати різні типи рецепторів ,що сприймають усю інформацію про зміни всередині організму й у зовнішньому середовищі і передають її до центральної нервової системи; виховувати бережне ставлення до свого організму.
Державні вимоги щодо рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;
пояснює:
– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.
встановлює взаємозв’язок:
між будовою і функціями ока, вуха;
розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):
– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:
про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму
Обладнання і матеріали: таблиці зі схемами структури сенсорних
систем, схема розміщення нервових центрів у корі головного мозку людини.
Базові поняття і терміни: сенсорні системи, аналізатори, рецептори, органи чуттів, нервові центри.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Загальна характеристика сенсорних систем (8 клас. Біологія) (Розмір: 57.3 KB, Завантажень: 284)