Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Загальна характеристика сенсорних систем (8 клас. Біологія)

Тема: Загальна характеристика сенсорних систем.

Мета: дати загальну характеристику сенсорних систем, сформувати загальне уявлення про сенсорні системи; розвивати вміння порівнювати різні типи рецепторів ,що сприймають усю інформацію  про зміни всередині організму й у зовнішньому середовищі і передають її до центральної нервової системи; виховувати бережне ставлення до свого організму.

Державні вимоги щодо рівня

 загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:
називає:

– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової  сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;

пояснює:

– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

встановлює взаємозв’язок:

між будовою і функціями ока, вуха;

розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):

– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:

про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму

Обладнання і матеріали: таблиці зі схемами структури сенсорних

систем, схема розміщення нервових центрів у корі головного мозку людини.

Базові поняття і терміни: сенсорні системи, аналізатори, рецептори, органи чуттів, нервові центри.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Завантажити: Загальна характеристика сенсорних систем (8 клас. Біологія) (Розмір: 57.3 KB, Завантажень: 284)
Back to top button