Реклама шкідливої їжі сильно впливає на мозок огрядних підлітків
Дослідження фахівців з Дартмутського коледжу показало: такі рекламні ролики активують у підлітків з надмірною вагою області мозку, пов’язані з нагородою, смаком і контролюючі рот. Тобто, на нейронному рівні відбувається симуляція процесу поїдання шкідливої їжі. Так, реклама підкріплює звичку їсти нездорову їжу, впливаючи на певні зони мозку. Через це підліткам може бути складно втратити вагу в зрілому віці.
У всіх підлітків реклама їжі підвищувала активність в областях, що відповідають за увагу і винагорода, сильніше, ніж інша реклама. Однак у огрядних підлітків активність в орбітофронтальній корі і районах, пов’язаних зі сприйняттям смаку, виявилася вищою, ніж у підлітків з нормальною вагою.
Дослідників здивувало, що подібні ролики також активували у підлітків, що страждали ожирінням, область мозку, яка контролює рот. Дана зона є частиною великої сенсорної системи, що грає важливу роль у навчанні за допомогою спостереження. Вчені припускають: людям, що намагаються схуднути, потрібно працювати не тільки з бажанням з’їсти шкідливу їжу, а й зі своїми думками. Наприклад, вони можуть представляти, що їдять корисний салат, а не чізбургер.