Реклама шкідливої ​​їжі сильно впливає на мозок огрядних підлітків

Дослідження фахівців з Дартмутського коледжу показало: такі рекламні ролики активують у підлітків з надмірною вагою області мозку, пов’язані з нагородою, смаком і контролюючі рот. Тобто, на нейронному рівні відбувається симуляція процесу поїдання шкідливої ​​їжі. Так, реклама підкріплює звичку їсти нездорову їжу, впливаючи на певні зони мозку. Через це підліткам може бути складно втратити вагу в зрілому віці.

У всіх підлітків реклама їжі підвищувала активність в областях, що відповідають за увагу і винагорода, сильніше, ніж інша реклама. Однак у огрядних підлітків активність в орбітофронтальній корі і районах, пов’язаних зі сприйняттям смаку, виявилася вищою, ніж у підлітків з нормальною вагою.

Дослідників здивувало, що подібні ролики також активували у підлітків, що страждали ожирінням, область мозку, яка контролює рот. Дана зона є частиною великої сенсорної системи, що грає важливу роль у навчанні за допомогою спостереження. Вчені припускають: людям, що намагаються схуднути, потрібно працювати не тільки з бажанням з’їсти шкідливу їжу, а й зі своїми думками. Наприклад, вони можуть представляти, що їдять корисний салат, а не чізбургер.

Шкільне життя