Реклама і здоров’я (2 клас. Основи здоров’я)

Реклама і здоров’я

 Мета

Довести, що реклама – не найкращий порадник у виборі продуктів; вчити приймати правильні самостійні рішення; показати важливість вміння встояти перед покупкою рекламованих товарів.

 Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • довести, що мета реклами – продати товар;
  • пояснити, чому слід купувати всі рекламовані продукти;
  • назвати свої зважені рішення щодо покупки продуктів;
  • продемонструвати правило приймання зважених рішень.

 Обладнання і матеріали

  • набір товарів: яблуко, апельсин, мандарин, ківі і якийсь невідомий предмет, загорнутий в кольоровий пакетик;
  • три аркуші паперу А-4;
  • «товар» для реклами: фантик з-під цукерки, коробка з-під олівців, ручка без стержня і т.п.

Що підготувати заздалегідь

Обговорити з батьками, який товар вони купували тільки через те, що спокусилися рекламою.

Завантажити: Реклама і здоров’я (2 клас. Основи здоров’я) (Розмір: 13.6 KB, Завантажень: 250)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*