АнонсГоловне

Як викладати історичні теми, що можуть викликати травмувальні переживання

Як підготуватися до уроків історії, теми яких можуть провокувати сильні емоційні реакції, пов’язані з пережитим досвідом під час війни? Що можна давати на самостійне опрацювання, а що краще розглянути на уроці? Як фасилітувати дискусії, на чому робити акценти, а що можна пропустити?

Як викладати історичні теми, що можуть викликати травмувальні переживання

Про це експертки проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті» розповідають у посібнику «Як викладати історичні теми, що можуть викликати травмувальні переживання».

Наведені у посібнику рекомендації допоможуть учителям та вчителькам підготуватись до уроків, які містять тригерні теми, а також сприятимуть більшій упевненості освітян/-ок під час проведення занять. І хоча рекомендації створювалися перш за все для вчителів/-ок історії, проте поради, які надали наші експертки, стануть у нагоді всім, хто стикається на уроках і поза ними з емоційними та контроверсійними темами.

Презентація посібника відбудеться 19 березня 2024 р. о 17:00

Наші спікерки:

🔸 Олександра Лихолай — учителька історії та правознавства Запорізького колегіуму «Елінт», авторка навчально-методичних матеріалів з історії у проєкті IREX «Вивчай та розрізняй».
🔸 Тетяна Коваленко — психологиня, тренерка, викладачка музично-теоретичних дисциплін, музикознавиця, авторка навчально-методичних матеріалів у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті».

Модераторка — старша регіональна координаторка проєкту Олександра Розумієнко.

Зареєстровані учасники/-ці отримають покликання на захід у Zoom за добу до заходу.

Back to top button