Конспекти уроків інформатики 3 класУсі уроки інформатикиФайли

Редагування презентації (3 клас. Інформатика)

Урок №20

Тема: Редагування презентації.

Мета:

Ø Ознайомити учнів із типами текстових написів і графічних зображень, що додаються до слайдів; навчити створювати та редагувати текстові написи і вставляти графічні зображення до слайдів презентації, вчити виділяти об’єкти слайда та виконувати над ними прості операції: відкривати контекстне меню, переміщувати, змінювати значення властивостей, видаляти;

Ø Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, пізнавальну цікавість;

Ø Виховувати любов до мистецтва, естетичні почуття; самостійність, цікавість до інформатики та дбайливе ставлення до устаткування кабінету.

Обладнання: мультимедійна дошка, презентація до уроку, персональні комп’ютери, програмне  забезпечення MS Power Point.

Хід уроку

І. Організація класу:

Не урок, а справжнє свято,

Бо полинем у світи.

Мандруватимем завзято,

Юний друже, я і ти!

Гарно й зручно ми сідаєм,

Про комп’ютер все вивчаєм.

Нашу пам’ять ми включаєм –

Нові знання здобуваєм.

–         Любі друзі! Радо вітаю вас  в комп’ютерному класі на уроці «Сходинки  до інформатики». Ми продовжуємо свою мандрівку  по палацу Інформатики і сьогодні ми піднімемося ще на одну сходинку знань.

ІІ. Повторення правил техніки безпеки та правил поведінки в комп’ютерному класі.

Гра «Правильно – неправильно!»

(Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов’язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп’ютерному класі. У разі невідповідності правилу діти тупають ніжками, а якщо віршовані рядки відповідають правилу – гучно плещуть у долоні, а вчитель увесь час намагається заплутати учнів, щоб вони були більш уважними і старанними.)

В клас комп’ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили.(тупають ніжками)

Витри старанно взуття, не потрібне нам сміття! (плещуть у долоні)

За улюблений комп’ютер падаєм, мов спілі фрукти.(тупають ніжками)

А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (плещуть у долоні)

Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (тупають ніжками)

Від екрана ти відсядь… Сантиметрів п’ятдесят! (плещуть у долоні)

Голова болить моя, потерплю годину я! (тупають ніжками)

Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (плещуть у долоні)

Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво…(тупають ніжками)

В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (плещуть у долоні)

 

III. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. На минулому уроці ми продовжили роботу з графічним редактором PowerPoint, навчилися редагувати зображення в презентаціях, вставляти фігури та інші об’єкти в слайди.

Сьогодні ми продовжимо вивчати PowerPoint , навчимося редагувати текст.

IV. Актуалізація опорних знань.

Вправа «Барон Мюнхгаузен»

Завдання — спростувати брехню барона Мюнхгаузена:

v Створити презентацію можна тільки за допомогою програми PowerPoint.

v На кожному слайді можна розмістити тільки графічну інформацію.

v Створену презентацію можна зберегти тільки у форматі pptx.

v Презентацію можна застосовувати тільки у сфері бізнесу.

v Зображення можна вставити в слайд лише один раз.

Фізкультхвилинка

Ми писали і читали,

Малювали, рахували,

От втомились, так втомились,

Аж голівки похилились.

Ми свої втомили ніжки,

Адже не лежали в ліжку.

Наші ручки зажурились –

Це від того, що втомились.

Треба трошки відпочити,

Щоби знов науки вчити.

V. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя з елементами демонстрування.                                                                                    Редагування – це процес внесення змін.

Перед початком введення тексту в потрібне місце його потрібно виділити. Традиційно текст набирають з клавіатури. Але можна вставити фрагмент тексту, скопійованого раніше. На слайді має бути мінімум тексту, максимум інформації.

Головне — зробити презентацію одночасно інформативною та привабливою для глядача. Кожний слайд повинен бути зрозумілим, коротким і містити короткі фрази.

Редагування 1:

  1. Розташувати в один рядок слова «Більшість ссавців – сухопутні тварини».
  2. Перемістити заголовок трохи вище.

–  На першому слайді змінюємо розміри об’єкта Напис (більшість ссавців – сухопутні тварини).

Виділили об’єкт Напис. Встановивши вказівник в один із маркерів (він набуде вигляду двонапрамленої стрілки) і, натиснувши ліву кнопку миші, змінюємо розміри текстової області.

Для переміщення об’єкта на слайді потрібно його виділити і встановити вказівник на ньому так, що він набув вигляду перехрещених стрілок, а потім, натиснувши ліву кнопку миші, перемістити об’єкт.

Редагування 2:

  1. Виправити помилки у заголовку:

– вставити «пробіл»;

– вставити літеру «д».

  1. Розташувати світлину по центру і збільшити її розміри.

Вставляємо пропущені текстові символи. Для цього потрібно встановити текстовий курсор у місце вставлення символів і ввести потрібні.

Для переміщення малюнка встановлюємо вказівник так, щоб він набув вигляду перехрещених стрілок, і, натиснувши ліву кнопку миші, перемістити його.

Для зміни розмірів малюнка потрібно його виділити та, встановивши вказівник в один з маркерів, змінити розмір.

Редагування 3:

  1. Виправити помилку у слові «твурини». Замінити букву «у» на букву «а».
  2. Залишити тільки одну світлину на слайді та розмістити її по центру.

Щоб виправити помилку в тексті виконуємо такі дії:

–         установити текстовий курсор за літерою, яку потрібно вилучити;

–         вилучити «зайву» літеру, натиснувши клавішу ;

–         ввести потрібний символ;

–         щоб видалити малюнок або будь – який об’єкт потрібно його виділити і натиснути клавішу   .

Редагування 4:

У четвертому слайді потрібно:

  1. Розташувати слова на слайді так, щоб імена вчених містилися в одному рядку.

Для перенесення слів на наступний рядок слід виконати такі дії:

–         встановити текстовий курсор перед словом, яке потрібно перенести;

–         натиснути клавішу      .

Для виконання зворотної дії, тобто піднімання текстових символів на рядок вище, потрібно перед першим символом у рядку встановити текстовий курсор і натиснути клавішу .

(Учитель пояснює кожен пункт і демонструє на екрані комп’ютера).

Фізкультурна хвилинка.

Один, два – усі піднялись. Повернулись, похитались.

Три, чотири – руки вгору. В сторони і в гору знову.

П’ять, шість – опустили. І швиденько всі присіли.

Сім, вісім – всі малята. Стрибають, як зайченята.

Дев’ять, десять – рівно стали. І за парти посідали.

VІI. Практична робота учнів.

Сідаємо до комп’ютерів і перш ніж розпочати роботу, давайте самостійно пригадаємо правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером.

Схилились голівки до праці мерщій.

Ти всі перешкоди здолати зумій.

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожна хвилинка не втратилась марно!

Сидимо за комп’ютером рівно, не горбимося.  Відстань від очей до екрану 60-70 см.

Ваше завдання. Скласти презентацію за зразком. Працюємо із загадками, які ви підготували вдома для уроку. Малюнки до загадок знаходяться у папці «Тварини», що розміщена на робочому столі комп’ютера

VII. Підсумок уроку.

  1. «Гра зі словом».

– Я вам читаю запитання, а ви стараєтесь знайти відповідь у самому запитанні.

Наприклад:  Що їв касир під час обідньої перерви?

Як називається водойма, де купається влітку Марічка?

Що побачив мотоцикліст попереду?

Що побачив Карлсон, який спав на даху?

Що зламав цап об поріг?

Що вилили з цистерни на залізничну колію?

Який спортивний заклад спорудили на пустирі?

  1. Фронтальне опитування.

— Що сьогодні дізналися нового?

— Чого навчилися?

— Що сподобалось на уроці, а що ні?

— Чи виникали труднощі?

VIII. Домашнє завдання.

  1. Опрацювати параграф підручника на сторінці 106 – 1112.
  2. Придумати запитання до «Гра зі словами» (2 запитання).
Завантажити: Редагування презентації (3 клас. Інформатика) (Розмір: 21.7 KB, Завантажень: 17)
  
Теґи
Back to top button
Close