Пропуск сніданку негативно відбивається на процесі навчання

Дослідники з Австралії говорять, що діти, які не снідають, позбавляються 2 навчальних годин на день. За рік дитина, що пропускає сніданок раз на тиждень, може втратити ціле півріччя через проблеми з увагою, втомою і проблемою поведінки, пов’язаних з голодом. У новому опитуванні взяли участь 532 шкільних вчителя, пише The Daily Mail .

Дві третини респондентів помітили: все більше дітей приходили в школу голодними. В середньому три дитини в класі не снідали з ранку. Діти, що відвідували державні школи, пропускали сніданок в три рази частіше, ніж ті, хто навчався в приватних школах. Серед тих школярів, котрі не снідали, 73% мали проблеми з увагою, 66% швидко втомлювалися, у 54% були труднощі в навчанні і у 52% – проблеми з поведінкою.

35% вчителів відзначили, що голодні школярі зазвичай приходили в школу пізніше за інших. 29% сказали: такі діти часто пропускали заняття. На думку 95% опитаних, пропуск сніданку заважав дітям повністю реалізовувати свій потенціал. Крім того, у 4 з 5 вчителів збільшувалася навантаження через необхідність приділяти додатковий час учням, які пропускали сніданок.

У школах, де вчаться годували сніданком, результати виявилися кращими. Так, шкільні сніданки позитивно вплинули на фізичне здоров’я 97% дітей і психічне здоров’я 91% учнів. У 83% ситих школярів були хороші стосунки зі співробітниками школи. 70% дітей, які снідали в школі, в цілому поводилися добре.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*