Конспекти уроків основи здоров'я 6 класУсі уроки «Здоров’я, безпека та добробут»Файли

Підсумковий урок (6 клас. Основи здоров’я)

ТЕМА. Підсумковий урок

Мета: узагальнити знання, уміння і навички, набуті в процесі вивчення курсу «Основи здоров’я»; розвивати пильність, швидкість реакції, уміння спілкуватися; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя,

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

Обладнання: плакати, текст на дошці, аркуші паперу А4, маркери, зошити, модель поштової скриньки, картки, музичний супровід,

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕHT

Привітання вчителя. Установка на позитивний настрій

Подаруйте одне одному теплий і добрий погляд. Хай у ньому світиться щирість і людяність.

Релаксація «Я господар своєї впевненості»

Під спокійну музику вчитель промовляє слова, які діти промовляють про себе.

– Ви відчуєте повагу до себе! Вам хочеться мінятися і вчитися, рости й удосконалюватися! Вам хочеться досягти мети!

Поважайте й любіть себе. Ви – найцінніше, що у вас є! Не буде вас – не буде нічого! Усвідомлюючи це, ви робите ще один крок до своєї впевненості.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

— Сьогодні в нас урочистий день. Ми звітуємо перед собою, друзями, як навчилися берегти і зміцнювати своє здоров’я. Попереду літні канікули. Чи потрібні вам здобуті знання надалі?

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТЕМИ

  1. Інтерактивна бесіда
  • Що означає словосполучення «життєві навички»? (написано на дошці)
  • Які асоціації воно у вас викликає?
  • Пояснити вислів «Життя прожити — не поле перейти».

Вправа «Діамант життєвих навичок»

На окремих картках написати життєві навички, які розвивали упродовж навчального року. Розкласти карти у формі діаманту, розташувати картки з найважливішими життєвими навичками зверху.

Установка. Створи свій діамант життєвих навичок і продовжуй розвивати їх не тільки на уроках, а й у повсякденному житті.

  1. Робота в групах

2.1. Вправа «Знайди вихід»

Кожна група моделює конфліктну ситуацію, записує її на окремих аркушах, передає іншій групі, яка знаходить вихід із цієї ситуації. Під час звітування обговорюють різні варіанти розв’язання.

2.2. Гра «Хто швидше?»

Учитель ставить запитання всім групам. Відповідає та група, яка першою підняла руку.

  • Розшифрувати формулу здорового способу життя «Зберігати, розвивати, відновлювати».
  • Назвати види ризику.
  • Назвати небезпеки природного середовища.
  • Навіщо потрібно розв’язувати екологічні питання?
  • До чого призводить неправильне харчування?
  • Які чинники впливають на вибір їжі?
  • Який ризик має хлорування питної води?
  • Про що може розповісти упаковка товару?
  • Що може статися, якщо самостійно видавлювати прищі та видаляти гнійники на шкірі?
  • Що є причиною карієсу?
  • Які потреби важливі для вас?
  • Що таке адекватна самооцінка?
  • Які речовини викликають хімічну залежність?
  • Як передається ВІЛ?
  • Як можна за жестами, мімікою, виразом обличчя визначити манеру спілкування?
  • Від чого залежить уміння спілкуватися?
  • Що таке конфлікт?
  • Що таке конфліктоген?
  • Що таке чадний газ?
  • Чому не можна відчиняти вікна та двері одночасно в разі пожежі в приміщенні?
  • Як загасити одяг на людині?
  • Із якого віку можна їздити велосипедами по вулицях і дорогах? Тощо.

2.3. Пантоміма «Відгадай небезпеку»

Групи показують небезпечні ситуації або стихійні лиха. Інші відгадують, яку ситуацію представлено.

  1. Оздоровлювальна вправа

Діти показують оздоровлювальні вправи щодо збереження і зміцнення

здоров’я, які їм стануть у пригоді під час літніх канікул.

  1. Створення плаката (колажу) «Літній відпочинок» Діти доводять важливість і необхідність цього відпочинку.
  2. Гра «Поштова скринька»

Діти на окремому папірці пишуть по одній—дві важливих, за їх думкою, порад щодо безпечного відпочинку влітку. Всі поради складають до поштової скриньки. Учитель підходить до кожного учня. Він витягує один із папірців, озвучує пораду і висловлює свою думку: «згоден» чи «ні». Так робить кожен.

Наприклад:

  • Не можна купатися без дорослих.
  • Не к,купайтеся в невідомих місцях.
  • Не запливайте далеко від берега.
  • Не купайтеся відразу після вживання їжі.
  • Не перебувайте довго на сонці.
  • Не купайтеся за температури, нижчої від +18 °С.
  • Не стрибайте з обривів, дерев, мостів.
  • Не купайтеся у водоймах із сильною течією.
  • Не пийте воду з водойми.
  • Дотримуйте правил гігієни.
  • Робіть ранкову зарядку щодня тощо.

Висновок. Пам’ятайте! Дотримуючи правил безпеки та здорового способу життя, ви зберігаєте, зміцнюєте своє здоров’я і життя!

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Вправа «Віночок побажань на літо»

Завантажити: Підсумковий урок (6 клас. Основи здоров’я) (Розмір: 42.0 KB, Завантажень: 316)
Back to top button