Перший посібник порад щодо написання підручників з історії презентували у Києві

Керівник проекту та голова правління Центру освітнього моніторингу Павло Полянський

Керівник проекту та голова правління Центру освітнього моніторингу Павло Полянський

В українській столиці презентували перший спецпідручник з історії “Проблеми толерантності. Методичний посібник для авторів та редакторів видавництв”, який пропонує більш виважені методи та прийоми подачі “дражливих” в історичному контексті подій.

Як розповів керівник проекту та голова правління Центру освітнього моніторингу Павло Полянський під час презентації книги в УКРІНФОРМі, у ньому йдеться про історію захоплень чужих територій, суперечок з приводу кордонів, громадянських воєн, політики щодо національних меншин, тощо.

“Ми пропонуємо не уникати жодних суперечливих, гострих та болючих до тепер сторінок спільної минувшини українців як етносу та політичної нації. Пропонуємо редакторам як, не роблячи гріха проти історичної правди, нічого не вирізаючи і не замовчуючи, подавати історичний матеріал дітям, щоб це навіть стилістично не принижувало ні власний, ні чужий народ”, – сказав він.

Розробником посібника виступив “Центр освітнього моніторингу” за підтримки освітньої програми Міжнародного фонду “Відродження”. Підручник укладали 6 авторів-істориків із Києва, Запоріжжя та Дніпропетровська.

“Вони намагалися слідувати основному змісту навчальних програм, а також “йти” навіть за класами та темами”, – поінформував Полянський.

За його словами, структура книги складається зі вступу та шести розділів. Весь наклад посібника – 1 тис. примірників – буде поширюватися безкоштовно до всіх обласних інститутів післядипломної освіти, видавництв, які продукують навчальну літературу з історії, тощо. Голова правління Центру також зауважив, що посібник буде передано на розгляд науково-методичної комісії МОНмолодьспорту для присвоєння відповідного грифу.

У свою чергу, менеджер Освітньої програми МФ “Відродження”, кандидат історичних наук Олександр Андрощук додав, що створення посібника для авторів підручників з історії та редакторів видавництв є складовою масштабного проекту МФ “Відродження” – “Школа толерантності: історія та громадянське виховання”.

“Посібник має суто утилітарну місію – допомогти редакторам зробити наші підручники справді толерантними та виваженими, які б не провокували різні проблемні ситуації у нашій шкільній освіті”, – підсумував він.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*