день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Ні батьки, ні тим більше школа не мають визначати за дітей чи будуть вони працювати на полі, чи стануть міністрами

Наше завдання – зробити імплементацію статті 7 Закону “Про освіту” такою, аби кожна дитина незалежно від національності та соціального статусу отримала шанс на розкриття талантів та повноцінний розвиток в Україні. Ні батьки, ні тим більше школа не мають визначати за дітей чи будуть вони працювати на полі, чи стануть міністрами, парламентарями або лікарями. Це підкреслила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час круглого столу з педагогами закладів загальної середньої освіти з мовами навчання національних меншин щодо удосконалення методики викладання української мови та розробки нових програм і підручників.

Ця репліка була сказана у відповідь тезі стосовно можливого послаблення вимог до навчальних результатів дітей зі шкіл, де навчання проводиться угорською.

«Хай батьки вирішують, якою мовою та як навчається дитина. Я знаю, що тут з присутніх усі володіють іншими мовами, ви теж володієте – англійською, російською, польською. Це означає, що можемо освоїти ці мови і можемо виступати. Але треба і то знати, що для кожної особи, яка хоче своє життя робити, потрібно знати мову на такому рівні, на якому має працювати та реалізувати своє життя. Хто піде міністром, в парламент, лікарем чи юристом мають знати мову на іншому рівні, ніж ті, хто буде працювати на наших полях або інших заводах», – висловилась Ілдика Орос, ректорка приватного ВНЗ – Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ.

Лілія Гриневич також додала, що майбутнє дитини має проектуватись нею у більш свідомому віці, а не поганою школою за замовчуванням, а також зазначила, що не можна розцінювати низькі результати ЗНО дітей як їхню провину – це наслідок поганої державної освіти.

«Коли більше половини дітей, а подекуди три чверті школярів не складають іспити на елементарному рівні – це діагноз виключно системі. Я знаю, що зараз у багатьох цих дітей більша мотивація поїхати закордон на низькокваліфіковану працю і отримувати певні кошти, але школа й має бути інститутом, що заохочує дітей до більшого», – наголосила Міністр.

Вадим Карандій, директор Українського центру оцінювання якості освіти повідомив, що навчальні результати ЗНО Закарпатської області, особливо в розрізі окремих національних громад, викликають значне занепокоєння в розрізі фактично всіх предметів.

«Тут є два фактори – освітній та соціальний. Я думаю, що потрібно окремо досліджувати питання підготовки кадрів для школи, і ця проблема потребує окремого розгляду. Якщо повертатися до питання результатів, то теоретична складова тесту з української мови не є такою значною, якою хочуть її сьогодні представити. Містяться також питання на читацьку компетентність, на мовленнєву, які є досить простими. І відповідь навіть лише на ці питання є абсолютно достатньою, аби подолати поріг склав/не склав. При цьому ми бачимо ситуацію, коли близько 62% випускників зі шкіл з угорською мовою навчання цей поріг не долають»,- розповів Вадим Карандій.