ГоловнеНова українська школа (НУШ)

Моніторинг НУШ: Результати дослідження наскрізних умінь учнів початкової школи

З ініціативи Міністерства освіти і науки України громадська організація «Центр підтримки освітніх реформ» у співпраці з Командою підтримки реформ МОН за фінансової підтримки Швейцарії через Швейцарську Агенцію розвитку та співробітництва і Міжнародного фонду «Відродження» провели комплексне дослідження ефективності впровадження НУШ. Базовим нормативним документом, який визначав мету, зміст і процедури здійснення моніторингу, став наказ Міністерства освіти і науки України № 1274 від 8 жовтня 2019 року «Про затвердження програми проведення моніторингового дослідження впровадження реформи “Нова українська школа” у закладах загальної середньої освіти».

Для реалізації дослідження був розроблений стратифікований двоступеневий дизайн вибірки. Загальний обсяг вибірки закладів освіти склав 150 шкіл, які розділені на 3 страти за типом закладу.

Провідним компонентом моніторингу ефективності реформи «Нова українська школа» стало дослідження рівня наскрізних умінь, якими володіють учні третіх класів початкової школи. Йдеться про вміння, які зазначені у чинному Державному стандарті початкової освіти:

  • читання з розумінням,
  • уміння висловлювати власну думку усно і письмово,
  • критичне та системне мислення,
  • творчість,
  • ініціативність,
  • здатність логічно обґрунтовувати позицію,
  • вміння конструктивно керувати емоціями,
  • оцінювання ризиків,
  • приймання рішень,
  • розв’язування проблем,
  • співпраця з іншими особами.

Моніторинг НУШ: Результати дослідження наскрізних умінь учнів початкової школи

Back to top button