Перерва

МОН: малокомплектні школи, мають застаріле освітнє середовище, а вчителі можуть навчати одразу декільком предметам

У Міносвіти наголошують, що більшість шкіл у сільській місцевості – малокомплектні, мають застаріле освітнє середовище, а вчителі у таких закладах можуть навчати одразу декільком предметам.

Про це йдеться у повідомленні Міністерства освіти, що опубліковане на сторінці відомства у Facebook.

Як результат – більше 60% дітей у сільській місцевості складають ЗНО від 1 до 6 балів за 12-бальною шкалою, що значно нижче за їхніх однолітків у містах, а вчителі у таких школах мають низькі зарплати.

3,5 млрд грн з держбюджету 2020 року має бути спрямовано на створення нового освітнього простору в опорних школах. Для цього в проєкті бюджету з’явилася окрема нова програма.

Здебільшого йдеться про заклади в маленьких містах та сільській місцевості, куди приїжджають вчитися діти з усіх найближчих околиць. Такі школи – центр розвитку громади, що об’єднує молодь. Часто це одне з небагатьох місць, що роздає безкоштовний інтернет, тому школа стає чудовим місцем для спілкування та зустрічей, реалізації спільних проєктів та побудови планів.

Опорні школи – рецепт для вирішення цих проблеми, адже великі заклади з сучасним освітнім середовищем, куди на гідну зарплату із задоволенням підуть працювати висококваліфіковані педагоги, значно підвищать шанси українських учнів у сільській місцевості на високий рівень освіти.

Окрім того, як і минулоріч, на ці заклади будуть частково спрямовані кошти із залишків освітньої субвенції 2019 року. Йдеться про близько 1,5 млрд грн, на які місцеві органи влади зможуть закуповувати шкільні автобуси, природничо-математичні кабінети тощо.

Нагадаємо, що Ганна Новосад повідомила про ключові зміни фінансування освітньої галузі у 2020 році.

  
Теґи
Back to top button
Close