Microsoft запропонувала економити електроенергію за допомогою Internet Explorer

Microsoft запропонувала економити електроенергію за допомогою Internet Explorer

Microsoft запропонувала економити електроенергію за допомогою Internet Explorer

Компанія Microsoft в своєму офіційному блозі запропонувала користувачам браузерів Chrome і Firefox перейти на браузер Internet Explorer (IE), щоб заощадити електроенергію. Свій заклик компанія підкріпила даними з дослідження американського Центру розвитку систем стійкої енергетики імені Фраунгофера.

Дослідження, проведене на замовлення Microsoft «Вплив інтернет-браузерів на споживання електроенергії комп’ютером», показало, що під час веб-серфінгу комп’ютери з IE споживають менше електроенергії, ніж комп’ютери з Chrome і Firefox.

У випробуваннях, проведених Центром імені Фраунгофера, були задіяні чотири настільних комп’ютера і шість ноутбуків на Windows 8 з трьома браузерами: Chrome 26, Firefox 21 і IE10. У браузерах відкривали популярні сайти (Google, Facebook, eBay, Yahoo, YouTube і так далі) і переглядали онлайн-відео в Flash і в HTML5.

Вимірювання показали, що споживання комп’ютером електроенергії зростає на кілька відсотків при веб-серфінгу і до двох разів при перегляді онлайн-відео. Найкращі результати у всіх випадках показав Internet Explorer. Перевага браузеру, на думку Microsoft, забезпечили високу швидкість роботи і апаратне прискорення рендеринга веб-сторінок.

Microsoft заявила, що перехід американських користувачів Chrome і Firefox на Internet Explorer дозволить за рік заощадити 120 мільйонів кіловат-годин енергії. Цього достатньо для забезпечення електроенергією десяти тисяч домогосподарств протягом року, вказала компанія.

Зазначимо, що Microsoft і раніше організовувала аналогічні дослідження – зокрема, в 2011 році. Тоді компанія провела вимірювання самостійно. Переможцем знову опинився Internet Explorer (версія 9) – він обійшов за енергоефективністю браузери Chrome, Firefox, Opera і Safari.

За даними сервісу StatCounter , Internet Explorer є другим за популярністю комп’ютерним браузером. Його частка на ринку становить 25 відсотків. На першому місці з результатом в 42 відсотка знаходиться Chrome, третє місце, відстаючи від IE на п’ять відсотків, займає Firefox.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*