Microsoft вбудував Skype у свою пошту

Microsoft вбудував Skype у свою пошту

Microsoft вбудував Skype у свою пошту

Комп’ютерна корпорація Microsoft вбудувала Skype до своєї електронної пошти Outlook.com.

Цей крок дозволить користувачам робити аудіо- і відеодзвінки через Skype і відправляти миттєві повідомлення безпосередньо із поштової скриньки.

Першими клієнтами, які мають змогу випробувати нововведення, стали британці, а найближчим часом до них приєднаються користувачі з Німеччини та Сполучених Штатів.

Однак аналітики сумніваються, що ці зусилля Microsoft допоможуть відновити позиції, втрачені у боротьбі із поштовим сервісом Gmail від Google.

“Зі Skype, вбудованим у Outlook.com, ми можете обрати правильний засіб для вашого спілкування: електронну пошту, дзвінки, відеодзвінки чи миттєві повідомлення”, – йдеться у блозі Skype.

Нововведення також дозволяє об’єднати контакти зі Skype та Messenger в один список. Хоча у більшості країн корпорація припинила підтримувати останній сервіс, закликаючи переходити на Skype.
Сумнівна вигода

Microsoft оголосила про капітальне оновлення своєї поштової служби у липні 2012 року, спершу відмовившись від сервісу Hotmail, який вона використовувала із моменту придбання у 1998 році.

У 2011 році корпорація придбала Skype за 8,5 мільярдів доларів, що стало найдорожчою покупкою компанії, яка створила Windows.

Інтеграція цього сервісу в Outlook.com може стати додатковим стимулом, аби використовувати поштову службу, яка останнім часом почала здавати позиції Gmail.

За дослідженнями компанії Comscore, в березні за Microsoft залишалося 19,7% електронних поштових скриньок у світі, водночас Google мав 20,8%.

Саме спроба повернути собі лідерство на ринку може бути одним із пояснень, для чого Microsoft здійснив таку дорогу покупку, вважають аналітики.

Однак, на їхню думку, ефект від цього все одно може бути незначним.

“Я не думаю, що людям досі було важко керувати різними видами повідомлень і дзвінків. Якщо тепер це зручніше, це чудово, але я сумніваюся, що цього достатньо, аби змусити людей переходити на Outlook.com із інших сервісів”, – вважає старший аналітик дослідницької компанії eMarketer Карін фон Абрамс.

Експерти пов’язують перемогу Gmail над Outlook.com із тим, що дедалі більше людей використовують для перевірки пошти мобільні пристрої, на ринку яких програмне забезпечення від Google користується більшим попитом, ніж продукція Microsoft.

Окрім того, в останні роки Skype також почав втрачати позиції на тлі стрімкого зростання інших подібних сервісів, наприклад Viber і Whatsapp.

Джерело: www.bbc.co.uk

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*