Математичні здібності і навик читання пов’язані
Це встановили співробітники Університету Оксфорда і Королівського коледжу в Лондоні. Експерти провели аналіз генів 12-річних близнюків приблизно 3000 сімей. Також була контрольна група дітей, які не були родичами.
При цьому дітей просили заповнити анкету, присвячену тому, як часто і як багато вони читають. Також пропонувалося вирішити кілька математичних прикладів. Виявилося, більшість генів, що відповідали за якість читання, були важливі і для математичних здібностей. Чим частіше і більше дитина читала, тим легше вона вирішувала задачі. Притому, тут працює і зворотний зв’язок.
На сьогоднішній день вчені не змогли виявити конкретні гени – лише групу генів. У кожному разі, вони закликають більше читати. А в перспективі, можливо, буде доступний генетичний тест для дітей. Тоді батьки зможуть вже обирати стратегію розвитку та виховання дитини на основі генів.