Книговидавці та експерти у співпраці з МОН приступають до розробки електронного депозитарію для підручників

9 липня 2014 року відбулася чергова зустріч заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського з книговидавцями й експертами щодо впровадження нової схеми відбору навчальних підручників.

Під час дискусії було визначено три ключових завдання, котрі потрібно реалізувати у короткій перспективі: розроблення електронного порталу, на якому будуть розміщені макети підручників для вільного вибору вчителем; створення незалежної експертної агенції з експертизи підручників, після висновку якої підручник розміщуватимуть на порталі; а також – розроблення змін до нормативних документів, санітарних норм і правил тощо.

Відповідно до визначених завдань було сформовано три робочих групи, які через два тижні мають подати перші напрацювання. Група з розроблення депозитарію має запропонувати схему доступу до ресурсу, розміщення макетів підручників на порталі, замовлення викладачем підручника та зворотного зв’язку. Окрім того, передбачено, що у вересні цього року буде організовано навчальний тренінг для викладачів, як користуватися депозитарієм.

Робоча група з розроблення структури незалежної експертної агенції працюватиме над її функціями, критеріями відбору експертів до її складу та критеріями експертизи. Третя група розроблятиме зміни до санітарних норм і правил щодо підручників.

Усі проекти, запропоновані групами, будуть розміщені на сайті МОН для громадського обговорення.

Нагадаємо, під час попередньої зустрічі учасники погодилися, що конкурс рукописів у теперішньому його форматі потрібно скасувати, адже він не забезпечує якості підручників, прозорості відбору та участі вчителя в обранні підручника. Натомість, книговидавці та експерти разом із МОН запропонували створити електронний депозитарій, який дозволить викладачам самостійно обирати підручник для навчання.

9 липня 2014 року відбулася чергова зустріч заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського з книговидавцями й експертами щодо впровадження нової схеми відбору навчальних підручників. Під час дискусії було визначено три ключових завдання, котрі потрібно реалізувати у короткій перспективі: розроблення електронного порталу, на якому будуть розміщені макети підручників для вільного вибору вчителем; створення незалежної експертної агенції з експертизи підручників, після висновку якої підручник розміщуватимуть на порталі; а також – розроблення змін до нормативних документів, санітарних норм і правил тощо. Відповідно до визначених завдань було сформовано три робочих групи, які через два тижні мають подати перші напрацювання. Група з розроблення депозитарію…

Оцінити

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*