Ключові зміни оновлених програм 5-9 класів з основ здоров’я

Аналіз пропозицій свідчить про усвідомлення дописувачами важливості навчального предмету «Основи здоров’я» в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу, бажання удосконалити його зміст задля формування здоров’язбережної компетентності, безпечної поведінки, здорового способу життя школярів, а також необхідності забезпечення збереження здоров’я учнів у навчально-виховному процесі.

За підсумками двох сесій із усіх коментарів: враховано – 64; частково враховано – 86; взято до уваги – 64; не враховано – 55.

Удосконалення програм здійснено з урахуванням потреби посилення реалізації провідних підходів у навчанні:

  • особистісно орієнтованого;
  • компетентнісного;
  • діяльнісного;
  • інтегрованого.

Таким чином у програмі «Основи здоров’я» зменшено обсяг теоретичного матеріалу і, відповідно, збільшено кількість практичних робіт та частку занять, що виконуються поза межами класу; збільшено кількість уроків, присвячених безпечній поведінці (Iнтернет, соціальні мережі, громадські місця; підозрілі предмети / забуті речі тощо)

Також узято до уваги зауваження дописувачів щодо необхідності поліпшення стану викладання предмету та належної підготовки вчителя. У вступі окреслено важливість ролі вчителя предмета «Основи здоров’я» щодо організації освітнього процесу, використання активних методів навчання, зокрема – навчання на основі життєвих навичок.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*