Класифікація органічних сполук (10 клас. Хімія)
Тема. Класифікація органічних сполук
Мета:
- формувати в учнів знання про класифікацію органічних сполук
- розвивати вміння й навички учнів самостійно визначати класи органічних сполук, використовувати раніше набуті знання в новій навчальній ситуації;
- виховувати творчу, допитливу особистість.
Обладнання та реактиви: таблиці: «класифікація органічних сполук», «Будова атома Карбону», «Типи гібридизації», «Утворення алканів, алкенів, алкінів», опорні картки, картки – завдання.
Базові поняття та терміни: гібридизація, алкани, класифікація, ароматичні сполуки, циклічні.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Наскрізні змістовні лінії:
Громадянська відповідальність.
Навчатися працювати в команді, відповідально ставитись до завдань, визначених колективом, та ретельно виконувати свою частину роботи. У позаурочний час дбати про чистоту навколишнього середовища свого регіону, брати посильну участь у реалізації соціально значущих навчальних проектів.
Здоров’я і безпека.
Дотримання правил безпечного поводження з речовинами і матеріалами у лабораторії, побуті й довкіллі; усвідомлення залежності здоров’я від чистоти води, повітря, складу харчових продуктів; дотримання здорового способу життя.
Екологічна безпека і сталий розвиток
Значення ізомерів у природі і їхній вплив на здоров’я людей та довкілля за їх неправильного використання.
Забезпечення збереження довкілля під час одержання, зберігання, транспортування і застосування вуглеводнів та їхніх похідних
Підприємливість і фінансова грамотність
Одержання ізомерів, їх застосування.
Компетентності: предметна компетентність, ключова компетентність: інформаційно-цифрова, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, обізнаність та самовираження у сфері культури, математична компетентність
Завантажити: Класифікація органічних сполук (10 клас. Хімія) (Розмір: 102.2 KB, Завантажень: 271)