Інтернаціонал Освіти проводить опитування щодо умов праці вчителів

Інтернаціонал Освіти розпочав проведення всесвітнього опитування щодо умов викладання та навчання з метою подолання прірви між політичними заявами і реаліями у навчальних закладах.

Опитування буде проводитися через Інтернет до кінця липня на 10 мовах в рамках оцінки кампанії «Освіта для всіх». Його результати будуть представлені в кінці року Генеральному секретарю ООН Пан Гі Муну.

Інтернаціонал Освіти закликає вчителів і працівників освіти з різних країн взяти участь в опитуванні щодо оцінки умов викладання і навчання.
За його допомогою освітяни зможуть внести свій внесок у дискусії, що відбуваються зараз в ООН, та визначатимуть всесвітній порядок денний розвитку на наступні 15 років.

Питання стосуються таких аспектів умов праці вчителів, як робоче навантаження, кількість учнів, доступні ресурси, кваліфікація викладачів, їхні права як працівників, їх мотивація та можливість брати активну участь у шкільній системі.

У 2000 році міжнародна спільнота поставила собі за мету, щоб до 2015 року була реалізована «якісна початкова освіта для всіх дітей, молоді та дорослих». На сьогодні очевидно, що цієї мети не буде досягнуто.

Дебати щодо розвитку сфери освіти після 2015 року, на думку Інтернаціоналу Освіти, мають відображати реалії в класних кімнатах і враховувати голос працівників освіти. Тому, в центрі уваги опитування, зорієнтованого на особистий досвід респондентів – основні компоненти, які забезпечують якісну освіту: кваліфіковані вчителі, якісні інструменти і якісні умови праці.

Коментуючи важливість висококваліфікованих і мотивованих вчителів для освітньої системи, Генеральний секретар Інтернаціоналу Фред ван Левен заявив: «Саме вчителі та їхній колективний голос визначають успішність системи освіти. Звертаючись безпосередньо до вчителів, ми зможемо краще сформулювати політику, яка сприятиме поліпшенню умов в навчальних закладах».

Пройти опитування (рос. мовою)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*