Фізична активність впливає на роботу мозку дитини

IQ дитини - Шкільне життяВ рамках дослідження, результати якого були опубліковані в журналі Frontiers in Human Neuroscience, група вчених на чолі з Лорою Чеддок-Хейман (Laura Chaddock-Heyman), науковим співробітником Іллінойського університету в Урбана-Шампейн, з’ясувала, що більш фізично активні діти мають великі обсяги білої речовини порівняно з їх менш активними однолітками. Ті ділянки головного мозку, де були виявлені великі обсяги білої речовини, відповідають за увагу і пам’ять і відіграють основну роль в утворенні зв’язків між різними областями мозку.

Це дослідження стало першим дослідженням, в рамках якого було доведено зв’язок між фізичною активністю дітей і якістю білої речовини їх головного мозку. Попередні дослідження були присвячені вивченню окремих утворень в головному мозку, таких як гіпокамп, який відповідає за пам’ять, а також впливу фізичних вправ на їх розміри і об’єм. В рамках свого нового дослідження Чеддок-Хейман і її колеги довели, що фізичний розвиток, який став результатом регулярних фізичних вправ, може також призвести до інших сприятливих змін в головному мозку, зокрема до поліпшення якості білої речовини, яка відповідає за перенесення сигналів нейронів в різні його ділянки.

Однак вченим поки не вдалося з’ясувати, чи існує прямий зв’язок між збільшенням щільності білої речовини і більш високим IQ або більш високими шкільними оцінками. За словами Чеддок-Хейман, у своєму дослідженні вчені не ставили перед собою мету перевірити когнітивні здібності учнів, хоча результати більш ранніх досліджень довели зв’язок між якістю білої речовини і здібностями до математики, наприклад. «Цілком можливо, що відмінності в якості білої речовини, які стали відображенням фізичного стану, зумовлюють відмінності в когнітивних здібностях, – зазначила вона. – Але поки це всього лише припущення ».

Шкільне життя

  
В рамках дослідження, результати якого були опубліковані в журналі Frontiers in Human Neuroscience, група вчених на чолі з Лорою Чеддок-Хейман (Laura Chaddock-Heyman), науковим співробітником Іллінойського університету в Урбана-Шампейн, з'ясувала, що більш фізично активні діти мають великі обсяги білої речовини порівняно з їх менш активними однолітками. Ті ділянки головного мозку, де були виявлені великі обсяги білої речовини, відповідають за увагу і пам'ять і відіграють основну роль в утворенні зв'язків між різними областями мозку. Це дослідження стало першим дослідженням, в рамках якого було доведено зв'язок між фізичною активністю дітей і якістю білої речовини їх головного мозку. Попередні дослідження були присвячені вивченню окремих…

Оцінити

0