день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Дослідники з’ясували, як формуються математичні навички

Рішення нескінченних прикладів на додавання і віднімання в молодших класах дуже корисно. Нове дослідження вчених з Стенфордського Університету показало: спогади допомагають дітям вирішувати приклади швидше, пише The Daily Mail . В нормі діти переходять від підрахунку до витягання фактів зі своєї пам’яті у віці 8-9 років. Математичні здібності дитини залежать від того, як швидко відбувається цей перехід. Вчені провели МРТ 28 дітям віком від 7 до 9 років. Під час цього учасники дослідження бачили прості вирішення прикладів, припустимо, 3 + 4 = 7. Від них вимагалося натиснути на кнопку, щоб підтвердити правильність відповіді. Дослідники стежили за тим, як швидко діти відповідали, і в яких областях їх мозку з’являлася активність. Після цього вчені попросили дітей вирішити ті ж приклади і спостерігали, як вони це робили.

Експеримент провели два рази, приблизно один раз на рік. Коли діти стали старше, їх відповіді більше спиралися на пам’ять і були швидші і точніші. Вчені побачили менше активності в префронтальній і тім’яній областях мозку, пов’язаних з підрахунком, і більше – в центрі пам’яті, гіпокампі. В гіпокампі нові спогади відправляються в короткочасну пам’ять і можуть бути перенаправлені в довготривалу. Чим сильніша була активність в гіпокампі, тим краще були математичні здібності дитини. Потім вчені провели МРТ 20 підліткам та 20 дорослим. Їм були запропоновані ті ж приклади. Активність гіпокампу у нових випробовуваних була нижче, ніж у дітей. Вони не витрачали стільки ж зусиль на пошук. Через тривале зберігання потрібна інформація витягалася автоматично.

З розвитком навичок з’єднання в гіпокампі стають стабільними. Якщо мозок не повинен кожного разу витрачати час на вирішення простих прикладів, він може зайнятися вивченням нового, більш складного матеріалу. Вчені радять щоразу в різному порядку питати дитину, коли вона вчить, наприклад, таблицю множення. Це допоможе зрозуміти, запам’ятала вона рішення,чи їй доводиться щоразу перераховувати заново. Дослідники припускають: когнітивний розвиток в цілому, ймовірно, проходить точно так же. Адже діти, які можуть зіставити звуки з буквами, раніше вчаться читати. Вчені планують продовжувати дослідження, щоб розробити стратегії, які допоможуть дітям з труднощами в математиці.

  
Рішення нескінченних прикладів на додавання і віднімання в молодших класах дуже корисно. Нове дослідження вчених з Стенфордського Університету показало: спогади допомагають дітям вирішувати приклади швидше, пише The Daily Mail . В нормі діти переходять від підрахунку до витягання фактів зі своєї пам'яті у віці 8-9 років. Математичні здібності дитини залежать від того, як швидко відбувається цей перехід. Вчені провели МРТ 28 дітям віком від 7 до 9 років. Під час цього учасники дослідження бачили прості вирішення прикладів, припустимо, 3 + 4 = 7. Від них вимагалося натиснути на кнопку, щоб підтвердити правильність відповіді. Дослідники стежили за тим, як швидко діти…

Оцінити

0