Дослідники порівняли «небезпеки» видачі Google і «Яндекса»

Дослідники порівняли «небезпеки» видачі Google і «Яндекса»

Дослідники порівняли «небезпеки» видачі Google і «Яндекса»

Пошуковик “Яндекс” видав у 10 разів більше посилань на сайти з шкідливим вмістом, ніж Google, йдеться у дослідженні німецької лабораторії AV-Test. Компанія збирала дані півтора року.

AV-Test проаналізувало видачу “Яндекса”, Bing і Google. Російський сервіс видав 3330 посилань на небезпечні сторінки, Bing – 1285, а Google – 272. При цьому розмір дослідженої видачі у «Яндекса» виявився вище, ніж у Bing і Google: 13,9 мільйона посилань проти 10,9 мільйона у кожного з американських пошуковиків.

Ще один згаданий у дослідженні пошуковик, Blekko, показав найменші значення за обома параметрами: з трьох мільйонів посилань у вивченій видачі тільки 203 були шкідливими.

У «Яндексі» заявили, що опубліковане AV-Test дослідження викликає ряд питань. У коментарі російської компанії йдеться, що неясно, що саме лабораторія розуміє під знайденими посиланнями на шкідливі сторінки (в оригіналі – «malware found»): чи враховуються посилання, про небезпеку яких попереджають самі пошуковики, чи мова йде тільки про сторінки, що не були промарковані сервісом. Також «Яндекс» зазначив, що незрозуміло, якою антивірусною технологією перевірялися посилання і чому різниться кількість перевірених сторінок.

Російська компанія направила свої питання німецької лабораторії, але поки не отримала відповіді. «Яндекс» щодня перевіряє 23 мільйони сторінок і знаходить по 4300 шкідливих посилань.

Представники компанії підкреслили, що «Яндекс» з 2009 року попереджає користувачів про потенційно небезпечних сторінках, позначаючи посилання на них у видачі. Аналогічна функція є і в Google.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*