Блокувальники реклами встановлені на 22,7% комп’ютерів

Блокувальники реклами встановлені на 22,7% комп'ютерів

Блокувальники реклами встановлені на 22,7% комп’ютерів

Експерти ринку онлайнової реклами з занепокоєнням відзначають тенденцію: користувачі інтернету все частіше встановлюють у своїх браузерах блокувальники реклами. Ірландська фірма PageFair розробляє сервіс, що допомагає веб-майстрам визначити наявність таких розширень в браузері кожного відвідувача. Компанія опублікувала звіт з докладним вивченням цієї теми.

За даними PageFair, популярність блокувальників реклами зростає фантастичними темпами: на 43% на рік. Якби такі темпи продовжилися то охоплення 100% аудиторії відбувся б в 2018 році.

На даний момент до 30% аудиторії різних сайтів (залежно від тематики) не бачать рекламу. Найбільший відсоток «відмовників» на ігрових ресурсах і сайтах технічної спрямованості, куди приходить найбільш технічно грамотна аудиторія.

Найпопулярніше розширення для блокування реклами AdBlock Plus випускається з 2002 року, воно існує у версіях для Firefox, Chrome, Opera і Safari, а також під Android і iOS, причому входить до списків найбільш популярних розширень на кожній платформі.

Середній відсоток аудиторії з блокувальниками реклами на 220 веб-сайтах, які користуються послугами PageFair, відзначений на рівні 22,7%, хоча розкид становить від 1,5% до 65%.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*