Різнорівнева диференціація як стимул навчально-пізнававальної діяльності учнів на уроках математики

Автор: Дейнега Лариса Іванівна

Навчальний заклад: Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я»

Різнорівнева диференціація як стимул навчально-пізнававальної діяльності учнів на уроках математики

У національній доктрині розвитку освіти наголошено: «Мета державної політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя». Творча діяльність людини в усіх галузях життя можлива за наявності міцних знань основ наук, узагальнених умінь та навичок і розвитку її духовних сил ( певних позитивних якостей розуму і характеру, почуттів і переконань). Перед кожним новим поколінням життя ставить усе складніші завдання і для їх розв’язання потрібний все вищий рівень освідченості особи.

Завантажити: Різнорівнева диференціація як стимул навчально-пізнававальної діяльності учнів на уроках математики + Сертифікат (Розмір: 352.6 KB, Завантажень: 176)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*