“Стежками моєї малої Батьківщини” Квест з краєзнавства “Дніпропетровщина – перлина України” (3-4 класи)

Автор: Герасименко Ольга Миколаївна

Навчальний заклад: Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІст. №19

“Стежками моєї малої Батьківщини”  Квест з краєзнавства “Дніпропетровщина – перлина України” (3-4 класи)

Вступ

Батьківщина, Вітчизна. … В значенні цих слів є  близькі для кожної людини образи: мати і батько, батьки, ті, хто дають життя. Виховання почуття патріотизму у школярів – процес складний і тривалий. Любов до близьких людей, до школи, до рідного міста і рідної країни відіграють величезну роль в становленні особистості дитини.

Останніми роками йде переосмислення сутності патріотичного виховання. Ідеї патріотичного і громадянського виховання набувають дедалі більшого суспільного значення, стають завданням державної ваги. Сучасні дослідники в якості основного фактора інтеграції соціальних і педагогічних умов в патріотичному і громадянському вихованні школярів розглядають національно – регіональний компонент. При цьому акцент робиться на виховання любові до рідного дому, природі, культури малої Батьківщини.

Знайомство дітей з рідним краєм: з історико-культурними, національними, географічними, природними особливостями формує у них такі риси характеру, які допоможуть їм стати патріотом і громадянином своєї Батьківщини. Адже, яскраві враження про рідну природу, про історію рідного краю, отримані в дитинстві, нерідко залишаються в пам’яті людини на все життя.

Тому, при організації позакласних заходів, спрямованих на патріотичне та громадянське виховання учнів, учитель прагне до пошуку цікавих, захоплюючих форм роботи з учнями.

Однією з випробуваних і результативних форм організації позаурочної діяльності школярів стала організація так званих квестів.

Завантажити: "Стежками моєї малої Батьківщини" Квест з краєзнавства "Дніпропетровщина - перлина України" (3-4 класи) + Сертифікат (Розмір: 558.1 KB, Завантажень: 133)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*