Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики 1 клас

Автор: Федець Олена Вікторівна

Навчальний заклад: Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №5 Запорізької міської ради Запорізької області

Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики 1 клас

ВСТУП

В навчально-виховному процесі першокласників значна увага приділяється формуванню пізнавальної діяльності дітей, розвитку процесів мислення, вихованню інтересу до знань.

Створення ігрових ситуацій на уроках математики підвищує інтерес до предмету, вносить різноманітність, емоційне забарвлення у навчальну роботу, знімає втому, розвиває кмітливість і спостережливість.

Отже, гра у навчальному процесі створює мотивацію, близьку до природної, збуджує інтерес, підвищує рівень навчальної праці, розвиває комунікативні навички. Порівняно з іншими формами навчання й виховання, перевага гри полягає в тім, що вона досягає своєї мети непомітно для вихованця, тобто не потребує ніяких способів насильства над особистістю дитини.

Математичні ігри – це той інструмент, за допомогою якого відточується розум дитини, розвиваються його пізнавальні сили, нахили і здібності. Вміло використовуючи ігрові ситуації можна подати будь-який математичний матеріал дохідливо, доступно, зрозуміло, а, отже, і цікаво.

Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.

В. Сухомлинський писав: «У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку».

Завантажити: Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики 1 клас + Сертифікат (Розмір: 463.2 KB, Завантажень: 4146)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*