Відпрацювання практичних дій при виникненні кровотечі у потерпілого та надання першої допомоги (8-9 класи)
Автор: Данилюк Лілія Миколаївна
Навчальний заклад: Фитьківський ліцей Переріслянської ОТГ
Тема заняття: Відпрацювання практичних дій при виникненні кровотечі у потерпілого та надання першої допомоги.
Мета:
Освітня: поглибити знання учнів про різні способи зупинки артеріальної, венозної та капілярної кровотеч, виробити практичні навички надання першої допомого при кровотечах;
Розвиваюча: розвивати в учнів спостережливість, спокій та зібраність, вміння цілеспрямовано робити все можливе для надання першої допомоги;
Виховна: виховувати співчутливе ставлення до ближніх, розуміння своєї відповідальності за здоров’я і життя потерпілих.
Учні мають знати: Вимоги та правила надання першої допомоги при пораненнях та кровотечах.
Учні повинні вміти: Правильно накладати джгут та пов’язку.
Методи і методичні прийоми:
- Інформаційно-рецептивні:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
- Проблемно – пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
- Візуальний: складання схем.
- Креативні: метод асоціацій.
Матеріали та обладнання: підручник, робочий зошит, таблиці, бинти, джгут, перекис водню, спирт, розчин йоду, вата, розчин йоду
Основні поняття та терміни: кровотеча, артеріальна, венозна, капілярна кровотечі.
Завантажити: Відпрацювання практичних дій при виникненні кровотечі у потерпілого та надання першої допомоги (8-9 класи) + Сертифікат (Розмір: 340.6 KB, Завантажень: 97)