Відпрацювання практичних дій при виникненні кровотечі у потерпілого та надання першої допомоги (8-9 класи)

Автор: Данилюк Лілія Миколаївна

Навчальний заклад: Фитьківський ліцей Переріслянської ОТГ

Тема заняття: Відпрацювання практичних дій при виникненні кровотечі у потерпілого та надання першої допомоги.

Мета:

Освітня: поглибити знання учнів про різні способи зупинки артеріальної, венозної та капілярної кровотеч, виробити практичні навички надання першої допомого при кровотечах;

Розвиваюча: розвивати в учнів спостережливість, спокій та зібраність, вміння цілеспрямовано робити все можливе для надання першої допомоги;

Виховна: виховувати співчутливе ставлення до ближніх, розуміння своєї відповідальності за здоров’я і життя потерпілих.

Учні мають знати: Вимоги та правила надання першої допомоги при пораненнях та кровотечах.

Учні повинні вміти: Правильно накладати джгут та пов’язку.

Методи і методичні прийоми:

  1. Інформаційно-рецептивні:

а) словесний:  розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником.

б) наочний: ілюстрація, демонстрація.

Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та  мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

2. Репродуктивний.

Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

  1. Проблемно – пошуковий: постановка проблемного питання.

Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

  1. Візуальний: складання схем.
  2. Креативні: метод асоціацій.

Матеріали та обладнання: підручник, робочий зошит, таблиці, бинти, джгут, перекис водню, спирт, розчин йоду, вата, розчин йоду

Основні поняття та терміни: кровотеча, артеріальна, венозна, капілярна кровотечі.

Завантажити: Відпрацювання практичних дій при виникненні кровотечі у потерпілого та надання першої допомоги (8-9 класи) + Сертифікат (Розмір: 340.6 KB, Завантажень: 17)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*