Запис і читання числових виразів, що містять дії додавання або віднімання (1 клас. Математика)
Автор: Романюк Людмила Юріївна
Навчальний заклад: Комунальний заклад “Навчально- виховний комплекс:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- гімназія №23 Вінницької міської ради”
Тема тижня « Таємниці космосу»
День5 ( підсумковий)
Тема: Запис і читання числових виразів, що містять дії додавання або віднімання. Моделювання ліній: прямі, криві та ламані з підручного матеріалу ( в межах 10 см).
Мета: Вчити школярів записувати і читати числові вирази, що містять дії додавання або віднімання. Розвивати уміння знаходити суму, різницю зручним для себе способом у межах 10, користуючись предметами або засобами, які їх замінюють( наприклад, на пальцях). Знаходити помилки у математичних обчисленнях, усувати їх, виконувати необхідні дії. Моделювати відомі фігури з підручного матеріалу. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, самостійні пошукові дії. Виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу.
Очікувані результати:
- знаходить суму ( додає), різницю ( віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють ( наприклад, на пальцях);
- записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання;
- знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;
- конструює відомі фігури з підручного матеріалу( пластиліну, глини, соломи, конструктора тощо)