Інноваційний підхід до здоров’єзбережувальної діяльності вчителя фізики в навчальному процесі

Автор: Кравець Тетяна Анатоліївна

Навчальний заклад: Харківський приватний навчально-виховний комплекс “Гімназія ОЧАГ” Харківської області

Інноваційний підхід до здоров’єзбережувальної діяльності вчителя фізики в навчальному процесі 

  • Актуальність проблеми

Стан здоров’я підростаючого покоління – важливий показник добробуту суспільства і держави, що відображає не тільки справжню ситуацію, але і прогноз на майбутнє. У монографії «Стан та чинники здоров’я українських підлітків [1, с. 10]» наведені наступні результати опитування учнівської молоді щодо самооцінки їх здоров’я та їх скарг на здоров’я:

  • 30 % респондентів оцінюють власне здоров’я як «посереднє» або «погане», і ця кількість з віком зростає, тобто суб’єктивні оцінки самопочуття погіршуються;
  • 14 % повідомили про наявність медичного діагнозу хронічного захворювання, інвалідності або інших медичних обмежень;
  • 41 % опитаних скаржилися, що їм щонайменше раз на тиждень дошкуляє головний біль і 29 % – біль у животі;
  • 59 % почували себе роздратованими або в поганому настрої;
  • 50 % респондентів часто нервували, майже кожен третій відзначав, що це відбувається щодня або кілька разів на тиждень.

Охорона здоров’я підростаючого покоління сьогодні повинна стати пріоритетним напрямком діяльності всього суспільства, оскільки лише здорові діти в змозі належним чином засвоювати отримані знання і в майбутньому здатні займатися продуктивно-корисною працею.  Тому загальноосвітній навчальний заклад на сучасному етапі розвитку суспільства повинен стати найважливішою ланкою у формуванні, підтримки і зміцненні здоров’я учнів, яке є найголовнішою цінністю кожної особистості.

Беззаперечно, що сучасна якість освіти підростаючого покоління може бути досягнута лише при створенні певних умов організації такого навчального процесу, який не шкодить здоров’ю дитини. Тим не менш в Україні увазі до розробки цих умов приділяється недостатньо уваги. На цей час можна констатувати наявність наукової проблеми, що полягає у недостатнього методологічного і, в особливості, технологічного опрацювання питань організації здоров’єзбережувальної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі.

Завантажити: Інноваційний підхід до здоров'єзбережувальної діяльності вчителя фізики в навчальному процесі + Сертифікат (Розмір: 1.3 MB, Завантажень: 91)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*