Малі архітектурні форми. Японський сад (7 клас. Образотворче мистецтво)

Автор: Тохтамиш Наталя Геннадіївна

Навчальний заклад: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Малі архітектурні форми. Японський сад (7 клас. Образотворче мистецтво)

МЕТА УРОКУ:

ОСВІТНЯ:

Когнітивні ( пізнавальні) — чуттєво-емоційне сприйняття, вміння відчувати і бачити навколишній світ, виявлення пізнавальної активності;

Креативні (творчі) — асоціативно — образне мислення, виявлення фантазії, уяви у створенні власних образів у художньо — практичній діяльності;

Методологічні — поняттєве — логічне мислення, здатність до самоаналізу та самооцінки; вміти оперувати та свідомо користуватися відповідною художньо-естетичною термінологією.

Комунікативні — розуміння мови мистецтва як форми між особистісного спілкування, розмаїття творчих проявів.

Світоглядні — сприйняття цілісної картини світу, цінувати національну самобутність різних народів.

РОЗВИВАЛЬНА:

Полікультурна — оволодіння досягненнями культури,загальнолюдських цінностей.

Інформаційна — пізнавальна уміння добувати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, використовувати Інтернет, інноваційні методи.

Здоров’язберігаюча — усвідомлення своїх психофізіологічних особливостей уміння зберігати та зміцнювати здоров’я, підтримувати на належному рівні фізичний стан і забезпечувати досконалість свого зовнішнього вигляду.

Міжпредметні зв’язки — використання знань на уроках історії, літератури та художньої культури.

Продуктивної творчої діяльності — стимулювання продуктивної творчої діяльності через вибір робот на виставки, заохочення учнів до прояву ініціативи у виконанні завдань.

Саморозвитку та самоосвіти — сприяти розвитку навичок самостійно працювати з різними джерелами інформації.

ВИХОВНА:

¶ Виховувати акуратність, чіткість, взаємодопомогу та культуру спілкування, любов до природи, повагу до інших культур, обережність по відношенню до об’єктів мистецтва.

ТИП УРОКУ — комбінований урок.

МЕТОДИ — практичні (педагогічний малюнок), ілюстративно-пояснювальні, словесні (бесіда), інтерактивні («побудова асоціативного куща», «Знайди помилку»).

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ — урок-подорож.

ФОРМА — індивідуальні, фронтальні, презентація-міні проекту учнів.

СПОСІБ МАЛЮВАННЯ — тематичне малювання.

ТЕХНІКА МАЛЮВАННЯ — живопис або графіка (на вибір учнів).

ОБЛАДНАННЯ — комп’ютер з проектною установкою, аудіо-відео запис.

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ: олівець, папір, фарби, ємкість для води, пензлі.

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧНІВ: фарби, альбом, пензлі, ємкість для води, ганчірка, олівці, фломастери, гумка.

ЛІТЕРАТУРНИЙ РЯД: японське хайку Басьо.

ВІЗУАЛЬНИЙ РЯД: таблиця «Символіка каменів», фото японських садів та малих архітектурних форм, репродукція картини К.Моне «Японський міст».

МУЗИЧНИЙ РЯД: збірник «Музика Японії».

СЛОВНИК УРОКА: малі архітектурні форми, японський сад, хіраніва, цукіяма.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Після цього уроку учні зможуть:

¶ з’ясувати, що таке «малі архітектурні форми», «японський сад», «хіраніва», «цукіяма».

¶ створювати графічні та живописні композиції з урахуванням законів перспективи.

Завантажити: Малі архітектурні форми. Японський сад (7 клас. Образотворче мистецтво) + Сертифікат (Розмір: 1.0 MB, Завантажень: 103)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*