день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Малі архітектурні форми. Японський сад (7 клас. Образотворче мистецтво)

Автор: Тохтамиш Наталя Геннадіївна

Навчальний заклад: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Малі архітектурні форми. Японський сад (7 клас. Образотворче мистецтво)

МЕТА УРОКУ:

ОСВІТНЯ:

Когнітивні ( пізнавальні) — чуттєво-емоційне сприйняття, вміння відчувати і бачити навколишній світ, виявлення пізнавальної активності;

Креативні (творчі) — асоціативно — образне мислення, виявлення фантазії, уяви у створенні власних образів у художньо — практичній діяльності;

Методологічні — поняттєве — логічне мислення, здатність до самоаналізу та самооцінки; вміти оперувати та свідомо користуватися відповідною художньо-естетичною термінологією.

Комунікативні — розуміння мови мистецтва як форми між особистісного спілкування, розмаїття творчих проявів.

Світоглядні — сприйняття цілісної картини світу, цінувати національну самобутність різних народів.

РОЗВИВАЛЬНА:

Полікультурна — оволодіння досягненнями культури,загальнолюдських цінностей.

Інформаційна — пізнавальна уміння добувати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, використовувати Інтернет, інноваційні методи.

Здоров’язберігаюча — усвідомлення своїх психофізіологічних особливостей уміння зберігати та зміцнювати здоров’я, підтримувати на належному рівні фізичний стан і забезпечувати досконалість свого зовнішнього вигляду.

Міжпредметні зв’язки — використання знань на уроках історії, літератури та художньої культури.

Продуктивної творчої діяльності — стимулювання продуктивної творчої діяльності через вибір робот на виставки, заохочення учнів до прояву ініціативи у виконанні завдань.

Саморозвитку та самоосвіти — сприяти розвитку навичок самостійно працювати з різними джерелами інформації.

ВИХОВНА:

¶ Виховувати акуратність, чіткість, взаємодопомогу та культуру спілкування, любов до природи, повагу до інших культур, обережність по відношенню до об’єктів мистецтва.

ТИП УРОКУ — комбінований урок.

МЕТОДИ — практичні (педагогічний малюнок), ілюстративно-пояснювальні, словесні (бесіда), інтерактивні («побудова асоціативного куща», «Знайди помилку»).

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ — урок-подорож.

ФОРМА — індивідуальні, фронтальні, презентація-міні проекту учнів.

СПОСІБ МАЛЮВАННЯ — тематичне малювання.

ТЕХНІКА МАЛЮВАННЯ — живопис або графіка (на вибір учнів).

ОБЛАДНАННЯ — комп’ютер з проектною установкою, аудіо-відео запис.

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ: олівець, папір, фарби, ємкість для води, пензлі.

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧНІВ: фарби, альбом, пензлі, ємкість для води, ганчірка, олівці, фломастери, гумка.

ЛІТЕРАТУРНИЙ РЯД: японське хайку Басьо.

ВІЗУАЛЬНИЙ РЯД: таблиця «Символіка каменів», фото японських садів та малих архітектурних форм, репродукція картини К.Моне «Японський міст».

МУЗИЧНИЙ РЯД: збірник «Музика Японії».

СЛОВНИК УРОКА: малі архітектурні форми, японський сад, хіраніва, цукіяма.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Після цього уроку учні зможуть:

¶ з’ясувати, що таке «малі архітектурні форми», «японський сад», «хіраніва», «цукіяма».

¶ створювати графічні та живописні композиції з урахуванням законів перспективи.

Завантажити: Малі архітектурні форми. Японський сад (7 клас. Образотворче мистецтво) + Сертифікат (Розмір: 1.0 MB, Завантажень: 202)