Подорож країнами та континентами (розробки уроків) 4 клас
Автор: Баранова Тетяна Миколаївна
Навчальний заклад: Шевченківська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Черкаської обласної ради
Тематика. Неповторні індійські візерунки.
Мета: формування ключових компетентностей:
1)загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури, особливостями національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері;
2)міжпредметна компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювання предметів і явищ їх взаємодію, що формується під час оцінювання різних видів мистецтв;
3)предметні компетентності: формувати уявлення учнів про органічне поєднання музики, співу та танців в індійському мистецтві;спонукати до сприймання, інтерпретації та оцінювання музичних творів, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументувати власні думки.
Тема уроку. Східні мотиви.
Мета: формування ключових компетентностей:
- загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури, особливостями національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері;
- міжпредметна естетична компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювання предметів і явищ їх взаємодію, що формується під час оцінювання різних видів мистецтв;
- предметні компетентності: формувати уявлення про національні особливості музичного мистецтва країн Далекого Сходу, спонукати учнів сприймати, інтерпретувати, оцінювати музичні твори та висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи свої думки.
Тема. Ритми і кольори Африки.
Мета: формування ключових компететностей:
- загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури, особливостями національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері;
- міжпредметна естетична компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювання предметів і явищ їх взаємодію, що формується під час оцінювання різних видів мистецтв;
- предметні компетентності: формувати уявлення про самобутню культуру африканського континенту, сприяти збагаченню емоційно-чуттєвої сфери, розвитку саморегуляції художньої діяльності; тренувати увагу, пам’ять, слух, зв’язне мовлення та почуття ритму.