Методика вивчення іноземної мовиУсі уроки англійської мовиФайли

Колекція практичних ігор на уроках англійської мови

Автор: Цись Тамара Михайлівна

Навчальний заклад: Комишнянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Миргородського району Полтавської області

Пропоную вам цю колекцію практичних і захоплюючих ігор для уроків іноземної мови. Тут ви знайдете ігри для усіх рівнів володіння мовою. Мої учні граються з великим бажанням. Спробуйте!

«Найдовше речення»    « The longest Sentence»

Учні повинні придумати найдовше речення без помилок, граматично правильне. Кожен учень може добавляти лише одне слово, робити це по черзі. Іноді речення виходять CRAZY та це дуже цікава вправа. Учень, який не може продовжити речення, програє. Після того, як речення складене, можна разом перевірити і обговорити.

«Приклеєне тіло»  ( «Body Glue» )

Це дуже весела забава та шанс порухатись, посміятися, перевірити лексику по темі «Body».

Підготуйте картки по темі «Частини тіла». Це можуть бути малюнки або назви, написані англійською. Помістіть їх в капелюх. Оголосіть учням, що сьогодні вони будуть працювати в парах. Ви будете витягати з капелюха по дві картки, малювати на дошці ці частини тіла, голосно і чітко вимовляючи слова іноземною мовою. Можна обійтися без малюнків. Учні повинні притулитися цими частинами тіла один до одного. Пари можуть бути визначені заздалегідь або учні утворюють для кожного завдання спонтанні пари, рухаючись по кімнаті. Наприклад, якщо ви малюєте лікоть і руку, один учень притуляє свою руку до ліктя  другого. Програє пара, яка «приклеїлась» останньою, не правильно виконала завдання.

                             «По секрету»   “Whisper”

Гра для для warm-up.

Учні розміщуються не по колу, а в формі «підкови». Учитель вибирає одного з учнів, який сидить з краю і шепоче йому на вухо коротке речення, фразу, або частину скоромовки.(Наприклад: Kitty caught the kitten in the kitchen.)

Учень повторює почуте на вухо своєму сусіду. І так, поки не дійде до останнього гравця. Той в свою чергу вимовляє почуте. Як правило, отримуємо щось смішне.

Правила гри:

1) Передавати інформацію потрібно дуже тихо, щоб інші не почули 2) Не дозволяється повторювати кілька разів. 3) Робити це потрібно дуже швидко.

                               «Абетка»

Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди. Можна дати по одній букві.

Завдання: протягом трьох хвилин діти мають пригадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв. Можна вказати тему. Після того, як визначений час минув, діти зачитують написане. Клас рахує чия команда впоралася найкраще. Переможуть ті, хто пригадав найбільше слів.

«Дванадцять годин»  «Twelve Hours»

Роздайте своїм учням листочки і попросіть їх намалювати круглий годинник з циферблатом. Грають 12 учнів. Якщо в класі менше учнів, можна задіяти години  по кількості учнів. Кожен учень повинен обійти всіх однокласників і домовитися зустрітися  у вільний  для обох час. Відбувається mingling in the classroom: Are you able to meet with me at 1.00 p.m.? Або Can I see you at 15.00?I am afraid, I can’t.I have an arrangement, but I am able at 17.00. Таким чином кожен бронює свій час і вписує на годиннику імена учнів для зустрічі.

Учитель повинен підготувати 12 запитань для обговорення. Наприклад, перед Новим роком питання можуть бути на цю тему. Учитель пише перше запитання на дошці, наприклад What are your plans for the New Year? або Did you believe in Santa as a child?Why? або What does your mother usually cook for the New Year dinner? І учитель оголошує It’s 9.00 o’clock!

Учні об’єднуються в пари з тим, з ким призначена зустріч на 9 годину і обговорюють питання на дошці. Через кілька хвилин учитель плескає голосно в долоні, говорить it’s 10.00 o’clock і пише наступне запитання. Всі біжать до тих, з ким домовлялися на 10 годину. На завершення можна провести  feedback: запитайте What do you remember about Tanya? Does she believe in Santa? What plans does she have for the Christmas evening? І таким чином про кожного.

                                «Я крутий»     «I am cool»

Підійде для усіх рівнів.

Учні сидять по колу. Один учень по центру. Він починає гру з речення: I’m cool because I love dogs. Учні, які теж люблять собак повинні швидко встати і зайняти нове місце. Хто залишиться без місця стає в центрі, продовжує гру з новим реченням: I’m cool because I’ve been to Poltava.

Це дуже популярний вид діяльності, проходить він дуже жваво.

«Знайди предмети»

Бажано проводити цю гру перед закінченням уроку. Сформуйте чотири групи дітей. Кожній групі роздайте по аркушу паперу з написаним на ньому кольором. Наприклад, сірий, червоний, синій, зелений, помаранчевий та жовтий. Кожна команда отримує колір, що відрізняється від кольорів інших команд.

Завдання: за три хвилини написати предмети того кольору, що вказаний на картці. Добре наперед визначити місце для речей у класі для кожної групи. Можна сортувати їх по кутах кімнати. Це дасть змогу не заплутатися та зекономить дітям час. Перемагають ті, у кого найбільше предметів.

«Придумай, хто це»

Гра на розвиток мовлення та збільшення словникового запасу. Краще проводити на початку уроку. Діти об’єднуються в дві, три команди.

Завдання: вчитель називає будь-який з вивчених прикметник, а до нього просить згадати і записати іменник. Перемагає та команда, яка знайшла більше слів і не має повторів.

 «Мій партнер відповів би так…»

Запропонуйте учням об’єднатися в пари. Допоможіть їм зробити це таким чином, щоб разом працювали діти, які до цього не особливо багато спілкувалися між собою.

Дайте кожній парі 5 хвилин на те, щоб розпитати один одного про улюблену музику, шкільні предмети, фільми, хобі, найкращі спогади, членів сім’ї тощо. Поясніть дітям, що розпитувати треба швидко, однак детально.

Після цього посадіть учнів у коло. Тепер партнери сидять разом, але говорити один з одним їм заборонено. Інші учні запитують першого учня з пари про другого.

Починаємо з простого: «What name is your partner ?», «What are his, her favourite school subjects ?», «How old is his, her sister, brother?» А завершуємо складнішим: «What is his, her favourite film? Why?, «What did he, she do at the weekend ?»

Попередьте учнів: якщо вони точно не знають, що б відповів їх напарник, повинні спробувати поставити себе на місце друга, поглянути на запитання його очима та сфантазувати відповідь.

«Вгадай мене за написаним»

Роздайте учням картки чи папірці, де кожен пише коротенькі відповіді на кілька запитань. Наприклад: «My favourite food is…», «My hobby is…», «My favourite singer, sportsman is…», «In Summer I…»

Зберіть картки та перемішайте їх на столі. Нехай кожен візьме собі одну. Завдання учня — відгадати, кому належить картка. І пояснити, чому саме він так вважає.

                                « Дай мені п’ять…»  «Give me five…»

Мета: повторити і закріпити вивчену лексику.

Учитель починає гру з речення “Give me five…. animals (наприклад)” і вибирає учня,який повинен назвати п’ять тварин.

Коли всі тварини названі, учитель  gives five учню, таким чином передає естафету далі. Важливо не повторюватись. Гра закінчується, коли кожен учень назве свою п’ятірку. Я іноді проводжу цю гру з м’ячем. Сама даю завдання учням. Учні сидять на своїх місцях.

«Носоріг»

Об’єднайте  клас в кілька невеликих груп. Кожній запропонуйте пару з двох дуже різних слів. Наприклад, «Winter and chair », «apple and crocodile », «school and doll».

Дайте групам кілька хвилин, щоб знайти мінімум 6 подібностей між першим і другим словом. Кожна група презентує відповіді, а учні з інших груп можуть доповнювати.

«Що я візьму із собою на безлюдний острів?»

Ця гра допоможе ефективно повторити лексику з різних тем.

Спочатку попросіть учнів подумати над тим, які три речі вони неодмінно взяли б на безлюдний острів. Поясніть, що це можуть бути фантастичні предмети, що поки в реальності не існують. Наприклад, холодильник, який самостійно виробляє їжу, чи ліжко, яке можна легко скласти в рюкзак. Головне — вміти пояснити згодом, чому вони обрали саме ці речі.

Потім об’єднайте дітей у групи по 5 осіб. Таким чином, разом у них буде 15 уявних речей, які вони хочуть взяти на острів. Дайте учням 7 хвилин, щоб обговорити та вибрати з них лише 8 предметів, які вони можуть у себе залишити.

Після цього кожна група коротко презентує свій набір речей та пояснює, чому зробила саме такий вибір.

«Я розповім вам історію про…»

Покладіть у капелюх 30 невеликих аркушів паперу з написами, що повторюються. Можна використати назви вивчених тем, або придумані. Запропонуйте кожному витягнути по одному папірцю. Це — тема для короткої історії, якою учні хочуть поділитися з класом. Розповідь має складатися всього з кількох речень.

Також можна використовувати схожі завдання під час класної години чи переїздів автобусом на екскурсії.

«Я думаю про тебе так»

Ця гра допомагає повторити лексику по темі «Traits of Character.»

Запропонуйте учням сісти в коло. Роздайте кожному аркуш А4 — нехай учні підпишуть його своїм ім’ям та прізвищем. Після цього діти передають аркуш один одному (за годинниковою стрілкою чи проти) так, щоб аркуш опинився у сусіда справа чи зліва.

Завдання — написати щось позитивне про того однокласника, чиє ім’я вказано на аркуші. Після цього діти передають аркуш далі та отримують інший — з новим іменем однокласника.

Гра продовжується доти, доки до кожного не повернеться його аркуш. Для зручності можна об’єднати клас у два кола: тоді учні швидше закінчать писати та отримають зворотний зв’язок від однолітків.

«Найкращий казкар»    «The Best Storyteller»

Працюємо в парах. Учитель роздає кожній парі текст одного змісту, досить примітивний, потрібно його вдосконалити, додати прикметники, обставини, замінити дієслово кращим за змістом, додати ще якусь потрібну інформацію.

Через визначений час всі розповіді зачитуються і вибирається найцікавіша.

Цю історію можна розіграти в діалозі, переказати від 3-ї, 1-ї особи.

                                   « Кіт – Собака.»    «Cat Dog Counting»

Якщо учні рахують добре, ви можете погратися в цю гру.

Поясніть класу що вони будуть просто рахувати до 100. Лише одна умова. Число, яке ділиться на 5 потрібно замінити словом cat. Число, яке ділиться на 7 – словом  dog.

Just to be sure, this is how the basic version of the game should go:

1, 2, 3, 4, cat, 6, dog, 8, 9, cat, 11, 12, 13, dog, cat, 16, 17, 18, 19, cat, dog, 22, 23, 24, cat, 26, 27, dog, 29, cat, 31, 32, 33, 34, cat-dog, 36, 37, 38, 39, cat.

«Абракадабра»             «Abracadabra»

Учитель починає гру, склавши смішне речення, наприклад: A bike rides the boy every day. Учні повинні виправити помилки, поставити слова в правильному порядку. The boy rides a bike every day. Як тільки учні зрозуміють основну ідею гри, вони самостійно складають речення, пишуть їх на листках, складають в капелюх, перемішують. Потім кожен учень дістає з капелюха якесь речення і виправляє помилки в ньому.

«I’m going to…»

Це гарна гра для тренування пам’яті.

Один учень починає гру говорячи “I’m going to the store to buy…” додає   слово “an apple”, наприклад. Наступний учень повторює сказане і додає своє “I’m going to store to buy an apple and … a loaf of bread”. Гра продовжується для всіх учнів групи. Це стимулює і захоплює.

«POP»

For children, especially YL. Starter-elementary.

Я часто граю в цю гру, коли вивчаю літери з молодшими школярами. Може бути кілька варіантів завдань. Коли ми вивчаємо літери, я можу загадати літеру  “B”, потім називаю 5 слів e.g. A doll, a kite, a train, a BALL, a car. Щойно учні почули слово з «B», вони мусять плескатим в долоні, крикнувши   POP. Коли вивчаємо звуки, схема та ж. Предмети для РОР можуть бути різні. Скажи РОР, коли почуєш a name of a wild animal, type of weather, feature of a character etc, however it’s more suitable for upper levels.

Завантажити: Колекція практичних ігор на уроках англійської мови + Сертифікат (Розмір: 374.4 KB, Завантажень: 157)
Back to top button