Маркетинг у підприємницькій діяльності (11 клас. Економіка)
Автор: Заєць Тетяна Аркадіївна
Навчальний заклад: Михайлівська СЗШ І-ІІІ ступенів
Тема: Маркетинг у підприємницькій діяльності.
Мета: розкрити суть понять «маркетинг», «реклама», «стимулювання збуту»; вчити учнів розрізняти різні види маркетингових заходів, обґрунтувати роль маркетингу у сучасній економіці, характеризувати основні напрямки маркетингової діяльності; розвивати логічне мислення в учнів, підприємницький хист; виховувати повагу до виробника й споживача.
Обладнання: схеми, таблиці, картки з індивідуальними завданнями, підручник, робочий зошит, зошит для практичних робіт, комп’ютер, диск «Економіка – 10 клас»
Тип уроку: урок-презентація.
Вислови: «Маркетинг – це робота з людьми, а не з товарами» Лі Якокка
« Наживка має бути до смаку рибі, а не вудильнику» із принципів маркетингу.
«Покупець завжди правий»
«Коли у вас гарний виріб, можна і не бути великим торговцем» Лі Якокка
«Робіть те, що зможете продати, замість того, щоб пробувати продати те, що можете зробити»
Завантажити: Маркетинг у підприємницькій діяльності (11 клас. Економіка) + Сертифікат (Розмір: 360.5 KB, Завантажень: 230)