Маркетинг у підприємницькій діяльності (11 клас. Економіка)

Автор: Заєць Тетяна Аркадіївна

Навчальний заклад: Михайлівська СЗШ І-ІІІ ступенів

Тема: Маркетинг у підприємницькій діяльності.

Мета: розкрити суть понять «маркетинг», «реклама», «стимулювання збуту»; вчити учнів розрізняти різні види маркетингових заходів, обґрунтувати роль маркетингу у сучасній економіці, характеризувати основні напрямки маркетингової діяльності; розвивати логічне мислення в учнів, підприємницький хист; виховувати повагу до виробника й споживача.

Обладнання: схеми, таблиці, картки з індивідуальними завданнями, підручник, робочий зошит, зошит для практичних робіт, комп’ютер, диск «Економіка – 10 клас»

Тип уроку: урок-презентація.

Вислови: «Маркетинг – це робота з людьми, а не з товарами»  Лі Якокка

« Наживка має бути до смаку рибі, а не вудильнику» із принципів маркетингу.

«Покупець завжди правий»

«Коли у вас гарний виріб, можна і не бути великим торговцем»  Лі Якокка

«Робіть те, що зможете продати, замість того, щоб пробувати продати те, що можете зробити»

Завантажити: Маркетинг у підприємницькій діяльності (11 клас. Економіка) + Сертифікат (Розмір: 360.5 KB, Завантажень: 58)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*