Екстер’єр . Порівняння високої та низької лінії горизонту (7 клас. Образотворче мистецтво)
Автор: Манько Інна Володимирівна
Навчальний заклад: ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 ім. Остапа Вишні
Тема. Екстер’єр . Порівняння високої та низької лінії горизонту.
Мета: дати поняття про екстер’єр; учити порівнювати гармонійний та дисгармонійний взаємозв’язок архітектури з довкіллям; формувати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати почуття краси.
Мета уроку: створити загальне уявлення про екстер’єру, познайомити з основними вимогами і правилами оформлення екстер’єру.
Завдання: • освітня – познайомити учнів з поняттям «екстер’єр», вимогами до оформлення приміщень;
- виховна – сприяти вихованню естетичного смаку, почуття згуртованості і взаємодопомоги, відповідальності, акуратності, ініціативності.
- розвивальна – сприяти розвитку пізнавального інтересу до предмета, творчих здібностей, самостійності учнів, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і систематизувати.
- профорієнтаційна – розвивати уявлення учнів про професії, пов’язаних з дизайном екстер’єру:
Методи проведення заняття: бесіда з закріпленням матеріалу в ході уроку, використання презентацій при поясненні нового матеріалу, практична творча робота.
Література для позакласного читання учнів: різні журнали з матеріалами інтер’єру житлового будинку.
Завантажити: Екстер'єр . Порівняння високої та низької лінії горизонту (7 клас. Образотворче мистецтво) + Сертифікат (Розмір: 3.8 MB, Завантажень: 235)